A Guide to International Women's Day in Russia

U Dia di a donna internaziunale in Russia fù marcatu prima u 8 di marzu di u 1913, quandu e donne dumande u dirittu di votu via una manifestazione publica. Hè stata festa in Russia in u 1918, è hè l'analogu di "Men's Day" celebrated on February 23rd. In fattu, in Russia, questa festa ùn hè micca chjamatu "u ghjornu di a donna". Hè una festa di ghjornu chì hè chjamatu "u 8 di marzu".

In questu ghjornu, i omini e donne russi portanu oghji è fiori à tutti i donne impurtanti in e so vita è dicenu "C vos'mym Marta!" (Pozzu 8 di marzu!).

8 di marzu, o u ghjornu di a donna, hè appartitu cumparèvule à u ghjornu di a mamma in u restu di u mondu, salvu chì celebra tutte e donne - omi, soru, maestri, aviani, è cusì. U ghjornu di a mamma ùn hè micca celebrata in Russia, perchè 8 funzioni di u 8 di funzioni cum'è celebrazione di e omi è e donne in generale. I prudutti di e donne in l'esfera pùblicu, publicu è politicu sò ricunnisciuti è cilibrati.

Significance culturali

U ghjornu di a donna in Russia hè quellu impurtante, se micca più impurtante, perchè u ghjornu di a mamma, hè ancu una festa publicita è ricunnisciutu, tanti oghje u ghjornu di u ghjornu. A Russia hè sempri un paese patriarchale, affinchì u ghjornu di a donna resta un postu di pubblicu impurtanti (invechje di l'inclinazzioni feminista). Hè un avvenimentu in furmazione, ancu s'ellu l'intensità è l'estilu cù quale si celebra pò ancu pare avellu patronante à e donne da e società più ugualitarie.

Malgradu qualchi questioni feminista cù u vacanze, u 8 di marzu hè prufunditu in a storia è a cultura russa. Ancu li donne russo chì stanu in l'esteru (in a società feminista eterna) anu un pocu di un locu limu per a vacanze, è l'amore quandu hè celebrata da i so amichi è di partenarii, ma spessu ùn si ponu micca ad avellu (partners di e donne russo, presa nota!).

Oghje è Celebrazione

U ghjornu di a donna in Russia hè celebrata cum'è una cumminazzioni di u Dia di a mamma è u Valentine's Day in altrò di u mondu. L'omi è e donne anu celebrendu una donna impurtante in a so vita, dà i frutti è i rigali. I fiori cumuni sò varietà di primavera, cum'è u tulipanu, mimosas è i narcisi. I Chocolati sò ancu un rigalu enormu assai. À a sera, parechji coppuli vanu cù un bonu cena ; in ogni modu, hè ancu cumuni per u 8 di marzu per è cilibratu in un cercanu famigliu cù un pruduttu è torta.

A maiò parte di e donne deranu è ricivete una simbulica di affettu in questu ghjornu. E donne celebranu i so amichi, i mariti, i sureddi è l'avuti cum'è l'omi. Ancu chjaru quantu picculu cum'è un mail, postu di Facebook o una carta hè apprezzatu (è spessu pò esse) da l'amichi è a famiglia.

I rigali più carichi o cumplicati sò scambiati trà e persone chì anu una relazione stretta, cum'è a mamma è u zitellu o partenarii. Perfume è e ghjuvelli sò cum'è rigali cumuni. Parechji omi pruponi dinò di u travagliu di u ghjornu cum'è un simbolu di u so apprezzamentu (cum'è l'annunziate, a russa hè abbastanza patriarcal è i roles tradiziunali domenichi sò sempre sustinutu).

Uffici e scole

Perchè a maiò parte di a ghjente hà avutu u ghjornu di u travagliu u 8 di marzu, assai socie urganizate una festa corporativa di u Dia di a donna per ghjornu dopu o dopu a festa.

I femicili sò ricivete bouquets di fiori è alcune cipolle o rigali invintati. Cake è champagne sò generalmente serve ancu.

À a scola, i zitelli portanu i so maestri (donna) i maestri. I corsi più giovani facenu articuli di articuli è articuli di u Regali di i Femenini - cum'è origami fiori, braccialetti è di felicità - per purtà a casa à i so omi è avè.

Lettere di Donna di Donna di Russa è Locuzioni:

Eccu i parolle è e frasi significati chì avete bisognu di cunnosce prima di celebrà u 8 di marzu in Russia: