A Percepzioni di Santa Claus in Ucraina

I Differences Entre San Nicola è Patri Frost

Ci sò dui maneri di indirizzà à Santa Claus in Ucrânia , pudendu passà u nome di Svyatyy Mykolay, chì hè San Nicolau (ancu spritatu Sviatyij Mykolai) o da Moroz, chì significa Patri Frost.

Sè vo site una visione à l' ucrainu à Christmastime , pò esse una bona idea per amparà un pocu più nantu à quale visitate i zitelli è i friddi cù rigali. Siccomu a maggioni di ucraini si trovani Ortodoxi orientali, a maiò parte di u paese feste u Natale ghjornu u 7 di ghjennaghju in accordu cù u calendariu religiose Ortodevule.

Perchè e tradizione di u regione à a regione è a famiglia à a famiglia, pò esse o Svyatyy Mykolay o Did Moroz chì visite i zitelli per i vacanze di Natale ucrainu, è pudere visitate in San Nicolau Ghjornu, Eva di Natale, o dui.

San Nicola

San Nicolau, o Svyatyy Mykolay, hè una celebrazione di unu di i santi più impurtanti di u paese. Hè un tempu per carità. U presidente uccracianu generalmente emette una declarazione chì vulete ucraini è i zitelli ucrainu di u San Nicolau di Pasqua cun ammusazione di ricordu di e menu furtunati di questu ghjornu.

In i nazioni principarmenti ortodoxosi, u Ghjornu di San Nicola hè osservatu u 19 di dicembre, quandu hè quandu Svyatyy Mykolay hè più prubabile di fà una apparizione in u Ucrania per causa di a maiuranza di a pupulazione d'Ucraina assuciatu cù a Glubbesi Ortodoxa Ortodoxa. L'Ucrânia hà una distribuzione cattolica di u Cristu di dicentanu, perchè s'è vo vulete visità u Ucrania u 6 di dicembre, pudete sèntenu di Svyatyy Mykolay visitanti i zitelli cù rigali di u ghjornu, secondu u calendariu catòlicu romain.

U St Nick d'Ucraina hè in vendita in vestitu di u viscuvili rossu è un caprettu. Ghjè accumpagnatu da angeli, o un angelo à un diavulu, chì sò ricordi di u bonu è di u male in u cumpurtamentu di u zitellu. Questu hè u ghjornu chì dispensa rigali à i zitelli. Puderà ancu un corpu o un ramu di saliciu sottu un pillow di u zitellu per avvertilli à esse in u so cumpurtamentu cumpurtamentu.

A tradizione di Sviatyij Mykolai hè ancu associatu cù u principiu di u clima fretu.

Patri Frost

Comu Russia Ded Moroz , o Patre Frost, à qualchì volte chjamatu Grandfather Frost, Did Moroz hè una figura di Natale chì dà rigali à i zitelli à u Vespiu d'annu. Hè l'equivalente di u Babbu Natale in a tradizione americana. Muru Moroz porta un pilatu di pilatu di tulipaghju, un caprettu di pilu semi, è sentitu stivelli nantu à i so pedi. Hà una longa varba bianca. Viaghja cun un longu staffu magicu è volte rides un carru. Ai Moroz hè accumpagnatu da a so nieta, Snihuronka, cunnisciuta ancu a donne di neve, chì porta a tzezza d'argentu longu è un capu furious o una corona di flussu di nevaru.

L'urìggini di u caratteru di Did Moroz predata u Cristianu com'è un magia slavicu di l'inguernu, in certi libri hè un figliolu di i dies pagi slaves. In a mitulugia Slavica, Frost hè cunnisciutu com'è un dimoni di neve.