A Vicinanze di Cape Town di Bo-Kaap: A Guia Completa

Situatu à mezu à u centru di a cità di u Cape Town è i foglie di Signal Hill, Bo-Kaap hè chjamatu per a frase Afrikaans facennu "sopra u Capu". Oghje, hè cunnisciutu unu di i locu più piacevuli in u paese , grazi à i so culore di culori pastel è i carchi stampati incù caratteristi. In ogni casu, ci hè assai più à Bo-Kaap ca u so bellu aspettu. Hè ancu una di e più vechji è più storiali in Cape Town.

A maiò parte di tutti, hè sinònimu di a cultura di cultura islàmica à u Capu chì pò esse truvata in tuttu u territoriu, da i so ristoranti di halal à u so sonu persa di u muezzin à u chjama à a prichera.

A Storia di u Bo-Kaap

U vechju di Bo-Kaap hè statu sviluppatu prima in u 1760 da u colonialista Olandese Jan de Waal, chì hà custruitu una seria di chjuchi di case de vacances per furnisce allughjenu per i servitori di Cape Malay. U populu di u Cape Malaye urigginò da l'Antichi Olandesi orientali (incluiranu Malasia, Singapore e Indonesia), è anu esiliatu da l'Olandese à u Capu comu esclavi à u fini di u 17u seculu. Uni di elli eranu cunvidenti o esclavi in ​​i so paesi; ma avutri eranu prigiuneri pulitici da sfarenti influenti. Quasi tutti l'omini pratichi l'islamici comu a so religione.

Sicondu a legenda, i termini di pagamentu di i casali di Waal disposti chì i so pareti sò mantene bianchi.

Quandu l'esclavità fù abolita in u 1834 è i slaves di u Capu pudèbbenu cumprà i so boni, assai di elli scelenu per pittori in colori brillanti cum'è espressione di a so libertà novu. Bo-Kaap (chì era urigginariu Waalendorp) divintò cunnisciutu com'è u Quartu Malayu, è tradizzioni islamicamenti addivintavanu una parti intrinsica di u patrimoniu di u vicinanza.

Era ancu un centru culturale fiore, perchè assai di i servitori eranu artighjani qualificati.

U distrettu di u Apartheid

Duranti l'era di l'apartheid, Bo-Kaap hè statu sughjettu à l'Attività di l'Acati di u Gruppu di 1950, chì permette chì u guvernu segregate a populazione affirmannu distritti separati per ogni razza o religione. Bo-Kaap hè statu designatu cum'è una zona di i musulmani, è e persone di altre religione o etnicità foru evuluti. In fattu, Bo-Kaap era l'unicu territurariu di Capu Town in chì u populu di u Cape Malay putevutu di vive. Hè stata unica chì hè unu di i pochi centri di centru di cità chì sò designati per non-bianchi: a maiò parte di eterni sò stati trasferitu à i municipi per l'periferia di a cità.

Cose da fà è vede

Ci hè moltu à vede è fate in Bo-Kaap. I strati sò stati famosi per a so scelta di culore di u culore, è per a so bella Cape Dutch è l'architettura cape georgiana. U più anticu mudernu esistitu in Bo-Kaap hè stata fatta da Jan de Waal in u 1768, è oghje u museu di Bo-Kaap, chì hè un postu oblicu oblicu per ogni novu visitore di u vicinanzi. Amparatu cum'è a casa di una famiglia di u famiglie di u Cape Malay di u seculu di u seculu XIX, u museu offre un insight à a vita di i primi settore di u Capu Malay; è una idea di l'influenza chì e so tradizione islàmica anu avutu in l'arte è a cultura di Cape Town.

U patrimoniu musulmanicu di a zona hè ancu rapprisentatu da e so numerosi moschei. Capisce à Dorp Street per visità a Mezquita Auwal, chì data di u 1794 (prima a libertà religiosa hè stata garantita in Sudafrica). Hè a mezcheve più antica di u paese, è a so casa di una copia di carta da u Quran creatu da Tuan Guru, u primu imam di a moschea. Guru hà scrittu u libru da u memoria in u so tempu com'è un prigiuneri puliticu in Robben Island . A so tomba (è santu per dui altre imammi impurtanti di Capu Malese) pò esse truvata in u Cimiteru Tana Baru di Bo-Kaap, chì era u primu pezzu di terra chjamatu cimiteru musulmano dopu a liberta religiosa hè stata ottenuta in u 1804.

Cape Cuisine Malese

Dopu avutu i visitori stòrici di u vicinatu, vi assicurà a so famosa coccia di u Capi Malacca, una misura unica di l'Orienti Medio, u Sudeste Asiaticu è Olandese.

A coccia di u Capu Malacca usa molti frutti è spezii, è includenu currisi fragranti, rootis è samoosas, chì sò compru in parechji posti di strada di Bo-Kaap e restaurants. Dui di i posti di pratiche più autentichi si includenu Bo-Kaap Kombuis è Biesmiellah, i duie chì serve l' elementariu cum'è denningvleis è bobotie (u pianu naziunale di u Sudafrica). Per posture, pruvate una furtezza, un donut spicciatu coccu in zucchero è sprinkled cù coccu.

Se truvate inspiratu per rimpruverà e ricette chì tastate in Bo-Kaap in casa, aghjustate i ingredienti in a spice shop più grande di vicinu, Atlas Spices. Assicuratevi chì i ristoranti tradiziunali di Bo-Kaap cum'è quelli di quì sottu lista sò alti è rigularmente alcoliche, avete bisognu à ghjunghje in altrò à pruvate l'annate famosi di u Cape Town.

Cumu visita a Bo-Kaap

A diversità di certi piani più chjuchi di u Capu, Bo-Kaap hè sicuru per visità indipendente. Hè un passaghju di cinque minuti da u centru di a cità, è un 10 minuti da u V & A Waterfront (a zona turistica principali di a cità). A manera più faciule di truvate à u core di Bo-Kaap hè di caminariate longu di Wale Street à u museu Bo-Kaap. Dopu avè esploratu i tesori affascinanti di u museu, passanu una ore o duie persone per perdite in i strade lucale chì circundanu a via principali. Prima di vultà, cunzidira à cumprà l'audio tour di caminari di Bo-Kaap locale Shereen Habib. Pudete scaricà à u vostru smartphone per solu $ 2.99, è l'utilizate per situà è apprendu nantu à e prime atraczioni.

Quelli chì volenu a sapè fà di una guidata di a vita verificate si cunghjuntanu unu di i numerosi viaghji di campagni di a cità di Bo-Kaap. Nielsen Tours offre una visita popular di caminata libera (ancu chì vulete fà bruttinari à u tippu di a guida). Queda u dumila di ogni ghjornu da a Quaranta di Mercatu Quandu è visita a Bo-Kaap incù l'Auwal, a mezquita, Biesmiellah è Atlas Spices. Arcuni viaghji, cum'è quellu offeratu da Cape Fusion Tours, includenu un corsi di cullezioni arbiatu da e donne locale à e so propria casa. Questa hè una bella manera di pruvà a to manu à a coccia di u Capi Malay, è ancu per ottene una vista d'oghje nantu à a cultura islàmica moderna in Cape Town.

Avientu Prismu è Informazioni

U museu Bo-Kaap hè apertu da 10:00 a.m.-5: 00 pratica di luni à i sàbbiti, cù l'eccezzioni di certi festivi. Pigliate pagà una tarifa d'accadera R20 per adulti, è una tarifa d'ingressu R10 per i zitelli d'età 6-18. I picciotti sott'à cinque pudè liberu. Cimiteru di Tana Baru hè apertu di 9:00 a 6:00 p.m.

Sè decide di scopra di Bo-Kaap indipindente, tenete in mente chì questu quartier (cum'è a maiò parte di a cità) hè a più sicura di u ghjornu. Se pensa à esse dopu dopu u scuru, hè megliu per andà cun un gruppu. E donne ani dressed conservatively in Bo-Kaap, in ligna cun u costume musulmani. In particulari, avete bisognu à cupre u to pettu, i peri è e spalle, se pensa à entre qualsiasi di mosche di l'area, mentre chì un pochefeu purtatu in u vostru saccu hè ancu una bona idea.