Una Guida AZ di l'Alimentazione Tradizionale Sudafrica

Cù l'pussibbilitati alcune di i risturanti gourmeti di u Cape Town o a famosa custiera di curboni di Durban, pochi pirsuni pensanu d'Sud Àfrica com un destinazione culinaria. In a realtà, ma u pratiche sudafricane hè spettaculu è diversu, influenzatu da e necessità di a vita in l'arbulu, è da u patrimoniu culinari di e so diverse cultures.

Influences & Ingredients

Sudafrica hè una nazione cù 11 lingui ufficiali, è innumerante populus è tradizzioni.

Inoltre, a so storia coloniali significa chì nantu à i seculi, hà vistu una affluenza di altre cultures - da u Gran Bretagna è di l'Olanda, à Allemagne, Portugallu, l'India è l'Indonesia. Ogni cilestru di e cose ha abbandunatu a marca in a cucina sudafricana, chì crea un tapizzu rico di tecniche è sapori.

Sudafrica hè benedette cun un clima generoso, terrenu fèrtilu è eternu mari, chì prove sò l'ingredienti fabulosi necessarisi à rializà a so cuisine unica. Bè preparatu per una pruduzzioni giudavule è quantità maiò di carne di alta qualità - anche u fruttu di mare hè una spicialità in certi locali è assai i ristoranti sudafricani sò steddi di viaghja à i vegeti.

Sò parechji sughjetti sudafricani ùn sò micca amici per i primi visitori di u tempu , è spessu, pò esse difficili per negocià menus scritti in l'argutus locale . In questu articulu, avemu aghjustatu un listinu AZ per aiutu à capìstivu ciò chì tù avete ordenatu.

Ùn hè micca difinitu definitu, ma cumprendi un pocu di i termini chjaru chì avete bisognu di sapè prima di l'imbarcu in un tour culinari di l'Afrique Sudafrica .

Una Guida AZ

Amasi: Furmagliu fermentatu chì prupone com'è u casgiu agrumu cù u iogurtu tuttu. Ancu s'ellu hè definitu un gustu acquistatu, l'amasi hè pensatu per esse unu putente pruibòticu è hà gudutu da a gente rurale in l'Africa miridiunali.

Biltong: L'uninitiated sò spessu equate biltong with beef jerky - ma a maiò parte di i Sud Africani trovani a comparativa offensiva. Essenzialmente, hè una carne secca aromatizzata cù spices è tipica fatta da carne è ghjocu. Hè vindutu cum'è un manciaghju à stagioni di gasu è i mercati, è incubbratu in i platti in gourmet restaurants.

Bobotie: Spessu cunsiderate cum'è pratica naziunale di u Sudafrica, a bobotie cunsiste di carne piccata (in generale lamb o beef) mistata cù spezii è frutti secchi è sopra cù una crema d'ovince. I so origini sò disputi, ma a ricetta tradiziunali era probabilizata purtata à Sudafrica da u populu di u Capu Malese.

Boerewors: In Afrikaans, "Boerewors" tradutivamente traduce cum'è «Sausage d'agricultori». Hè fatta cù un cuntenutu di carni alta (almenu u 90%), è sempre cuntene fogghiu, ma ancu chì a porcu è u furmulu sò in qualchì volta aduprate ancu. A carri hè generosamente amatu, in solitu cù coriandro, noce moscata, pezzu negru o allspice.

Braaivleis: breye-flase pronunzianu, questu termini significa "carne asfaltata" è si riferisce à ogni carne coccia nantu à braai, o barbecue. Braaiing hè una parte essenziale di a cultura Sudafrica, è hè tipica cunzidiratu una forma d'arti da l'omu sudafricano.

Bunny Chow: A specialità di Durban sirvutu à qualsiasi ristrettu à u curry di u salu, u chow in cunghjunta hè una pane di mità o di quartieru di u pane fughjutu è rientatu di curry.

U mutton hè u gustu classicu per questu manghjatu; ma ancu i vignaghjoli, u pollame è ancu i bunnies ferries sò ancu disponibile.

Chakalaka: Quandu u so origine in i municipi di Sudafrica, chakalaka hè una piccante relìa tradizionalmente fatta da cipolle, tomate, è e fugliale o pane. Hè cumu servutu cumparativi cum'è staples africani inclusi pap, umngqusho è umfinu (vede sottu per definizione).

Droëwors: Questa hè a versione siccata di boerewors (è veramente, u nome propriu "salsiccia seca"). Hè preparatu assai in u listessu modu, ma ancu chì a vacca è u ghjocu sò usati solu per chì u peccato hè ghjuridicu quandu u siccatu. Cum'è biltong, droëwors hà l'urìggini in i ghjorni di u Voortrekkers Olandese.

Frikkadels: Un antru pianu Afrikaans tradizionale, Frikkadels sò essenze purpetti di cecciu, pane, ova è l'acitu. E erbe è spices sò aghjunti ancu annantu à i frizzadels sò furnitu o frittu.

Koeksisters: Per quelli chì facenu un dolce dolce, i pastici fritte fugliale sò sinfully delicious. Tastanu gustativu (ancu più dolci è più densi) à donuts, è sò furmati da una pane affucatu da u sciroppu prima hè stufa è frittu.

Malva Pudding: Una sponta caramelificata dolce cù melissa d'albergo, u pudding di malva hè un pruduttu favurdu sudafricano. Hè servu calore cù una dolce crema è a salsa di vellinu, spessu cù crema o ghiaccio in u latu.

Mashonzha: In inglese, questa dubious delicatessa hè cunnisciuta megliu cum'è vermi mopane . Quessi insetti suchji di grassu sò a caterpillar di una spezia d 'aria imperatore, è sò sirvuti fritte, grilled o stewed in tuttu l'Africa Austral. Hè una fattura impurtante di prutezza per i paisani rurale.

Mealies: Questu hè u termu sudafricano per u corzo di u cuscuranti, o di dolcezza. A farina Mealie hè una farina fatta fatta da u cornice frescu, è utilizata in a cucina sudafricana tradiziunale per fà u pane, frittura è pap, una chjave principale per a classa oghja di a nazione.

Melktert: Chjamatu chjamatu cottura di latti da i paisaghji di lingua inglesa, sta categurìa d'afrikaans hè cumpostu di una crastola di dolci dolci cumplicata da un rimpilling made from milk, eggs, flour and sugar. U fugliale di latte hè tradizionale dusted with cane sugar.

Ostrich: U Capu Ughinicu hè u centru munumentu di l'agricultura d'ostruppu, è a caratteristica di ostru hè regula regularmente nantu à a carta di gastronomichi gourmet o centri turistici. Ogni carni in ghjocu in Sudafrica include impala, kudu, eland è ancu coccodile.

Pap: Made from mealie meal, pap hè l'alimentariu di travagliu più impurtante di u Sudafrica. Hè sirvutu cum'è vechji, manni è carne, è vene in parechje forme. A varietà cum'è cumuni hè stywe pap, chì s'assumiglia purcidite di patata è hè utilizzata per mop up stew with one fingers.

Potjiekos: Un pezzu tradiziunale in un prugnu cu un pappacciu o pruggettu di burru di castità. Ancu s'è pare u mannamentu, hè fatta cù pocu liquidu; invece, l'ingredienti chjave sò carne, ligumi è fustu (in generale). Hè cunnusciutu cum'è potyjose in u nord, è bredie in u Capu.

Smiley: Ùn hè micca per u cattivu friddu, un smiley hè u nome coluigativu datu à un pècure (o caprettu caprettu) caprettu. Cumunu di a cità di u Sudafrica, smicilii includenu u culu è i ochji, è piglià u so nome da u fetu chì i labbra d'oghje si ritirate durante a cucina, dà un sordu macabre.

Sosaties: Meat (and sometimes vegetables) marinatu in salsa di u Capu di u Valore Malaye prima di pranzu nantu à un spetu, generalmente di carbone stante.

Umfinu: Stòricamente fatta cù migghiori salvatichi, l'umfinu hè una mistura di cena mealie è spinach, in parechji volte di col è patata. Hè nutritiva, deliciosa è un cumentu excelente per qualcosa di farina tradiziunale africana. Umfinu hè megliu servu calore, cù un magu di mantra funnuta.

Umngqusho: Uomudificatu com'è samp e fasgioli è gnoush pronunziata , umngquscu hè un raportu Xhosa. Hè cunsulatu di fagioli di zucchero è samp (corn kernels), frittura in acqua fogera finu à ch'ella hè duvita, da questu cun u mantellu, spices e altri legumi. In vista, era una di e manciari preferiti di Nelson Mandela .

Vetkoek: Tradiziunhe traduzzione cum'è «cake fat», sti panni di panificazione in u dulce ùn sò micca cunsigliatu per quelli nantu à una dieta. In ogni casu, sò diliziosi, è pò esse dulce o salitu. U pezzu tradiziunali includenu mince, sciroppu è marmellate.

Walkie Talkies: Piti di gallina (caminarii) è capi (talkies), o marinatu è braaied o frittu; o hà servutu untu in un riccu affumicatu cù pap. Questu hè un staple cumuni servitori da i venditori di strada in i municipi è si divirtivanu per a so texture curlantina.

Questu articulu hè stati aghjurnatu è scritti in parti da Jessica Macdonald u 6 di jinnaru di u 2017.