Crìtica: L'as du Fallafel Restaurant

Perfection in una Pita?

Camini camminate da a famosa Rue des Rosiers in u distrettu Marais di Parigi in una tarda di a mezzura di sole è avete sicuru d'affruntà e lizzini scherzi in a strada è cullucchendu in un restuità cù una facciata verde è amarela. E perchè e linii? Avete stumbled upon hordes of hungry turists ansius à scarf down what's reputed to be the best falafel in town.

Situatu in u cori di u pletzl , o l'anticu quartierdu, l'L'Duca di Fallafel (cun ​​una doppia "l" in francese) hè unu di parechji falafel di restaurants chì agglutinà a strada, è di spartione di quartier di i pasticceria di iiddish, librerii italiani, è, più appena, in stante da a gentrification acceleranti di a zona, moda è bazii di bè lussu.

Malgradu u cuncorsu, L'as seems to maintain its status as champion of the iconic sandwich mediterraneanu. Aghju pruvatu a maiò parte di e altri versi in i restaurants rivali nantu à a Rue des Rosiers, è aghju sempre preferitu (è prughjettu) a versione "L'As". Eccu per quessa.

U Sandwich

Ci era più di una diceta anni chì hà tastatu u mo primu "L'As" falafel, è hè diventatu un raportu di u mumentu di u mumentu sempre in generale (in generale seguitori da un passaghju è, se ne tenu spaziu o glutoniu valore dispunibile, gelato). Ùn pudite micca articulu per quessa a formula quì hè tantu oru, ma ti daraghju un stab: u sandwich, cun una pita bonita, brutta è fina, mana un proporzutu apariciale perfetto d'indirizzo balli di falafel, zucca crocante, col rouges, calde, fichi d'olegiate di l'albergine fritto, è una generosa affucazione di tahini, hummus è salsa piccante (se vulete). Mentre manghjà sta maraviglia di u fast food meditarraneu prova quarchi cosa di una fazaima (hè un artu chì generalmente deve qualchì pratica, se vulete evitari di dribbling tahini à a vostra camma, o peorazione, spilling the contents of your pita in a terra) U sandwich cun un forchetta prima hè utili.

A tradizione hè generale à mulinu in e cantone di a strada o si sordi sottu à e manciassi; Questu hè un veru alimentu stradale di Parigine. Hè cusciottu, di prezzu, è, per i veggies trà di voi, vi cuntentate di sapè chì hè una specialità "naturale" di vegan. Hè ancu intruduciutu, per quelli chì osservanu e règuli.

Situazione è infurmazione di infurmazione

Indirizzu: 34 rue des Rosiers, 4 ° arrondissement
Tel: +33 (0) 1 48 87 63 60
Metro: St-Paul (Linea 1)

Ogni Fare à "L'As"

A dicu chì ùn aghju mai pruvatu l'altri sandwich è i piazze dispunibili à l'L'As, ma l'amichi anu dichjaratu chì u corda shawarma, curry chicken, è l'altri sandwich hè ancu diliziu. In generale, ciò chì aghju apprezzatu di L'L'As is chì, a versione di certu cuncurrenti, i balaflies, l'arghjentu è l'altri ingredienti sò fattu per esse digià, è inevitabbile à gustu frescu.

Eating In

A dicu chì, mentri mi tende à concurrence cù L'As 'orgogliu di pretendimentu per fà u megliu falafel in Paris, ùn sò micca un gran fanàticu di manghjà. A coperazione hè cramped, calore, è pagà assai più di pocu ambienti à u ritornu. Aghju aghju trovu un pocu pezzu in u passatu da u sensu chì i patroni tratanu di ghjallicherà quelli chì occupanu tàvule per manghjanu rapidamenti è si ne vanu è ponu tene cum'è clientni. Ùn hè una sughjetti particularmente relajante. Se vulete manghjà è prumesse un attuali più furmatu di falafel è altri spicialità, ricorda Chez Marianne o Chez Hannah, allughjendu offerte qualchì tariffa è ghjusta à u cantu. L'ambienti à sti dui ristoranti hè assai più tranquillu.

A me Bottom Line?

S'è cercate un grande alimentu di a strada di Parigi, "L'as" hè una bisogna. Hè una bella manera di carburanti durante una après, esplorando u magnificu Marais, questu di u storicu criticu, shopping è errata. Doppu in a strada per u Centre Pompidou o u Musée Carnavalet (Museu di a Storia di Parighji) forse, o per lunch dopu.

Cum'è què? More Picks: Aghjunghjite a nostra guida sana à i meglius di falafels di Parigi per più idee nantu à induve aduprà stu sandwich addictive.