Cume a Café Du Monde Com'è Local

Café du Monde hè una istituzione novu di Orléans, una chì hè statu frecuentata da i turisti è i lucali simili per più di 150 anni. U so cremoso café au lait è brianti crispy sò una calli di sirena chì, dati a circustanza cusì, ancu i più sperienzii anti- franceses anti- French Quarter ùn sò micca resistenti.

Ma hè una scena cunfusissima è scurazzu caòtta à u terminale di u Mercatu francese, è quellu chì riceve assai cuddini di primu cuddaru di cunsunenza sana, quarchi à u puntu di quand'elli si vanu.

Ma ùn rinunquistà! Tutti questi bisognu sò sti sacchetti senzeli per fà un sforzu facili è divertitu.

Andate à Ortesis

Va ellu à u salottu hè fine, finu à chì ùn avete micca caghjà chì aspetta in una linea di 20 minuti. I locali li piace à affruntà u Café à l'ores esterni - tarda dopu, tardi tardi, è assai prima di a matina. Sò aperti 24 ore, ma quasi più u tempu, eccu chì l'esercitu culpite, avete da vene una mesa in sottu 10 minuti.

Ùn Stàppi à stà Sentite

Ùn ci hè nessunità, perchè ghjè solu à pusà à una tavula. Hè assai prubabilmente chì ùn ci sarà micca una tavola pulita. À l'allughjate, i servitori aghju busu e tàvule cum'è si sò assittati, perchè trovi una tavula finta è avè un postu. Un servitore sarà nantu à i patevi i pratichi è a bramma è di asciugà a limpiè quandu avà sò sempre asciutu.

Se una linea hè furmata, ma ci sò parechje tavuli libri, nota chì nisun locale sarà attunatu morti esperendu in a fila. Scupraranu ghjustu è avè un postu.

Ùn avarete micca esse digià, è ùn avemu micca dichjaratu chì ùn avete micca esse cingi à l'altri pirsuni in lineu chì ùn deve micca bisognu di stà, ma ti prummintaciammu sta: quì si ci sò e tàvule vache è si site in una, anche di u statu di a linea, micca un impurtante Café du Monde (o locale) vi penserianu duie volte.

Ùn ci sia micca ricunnisciute.

Prestendu à Ordre

Sì dite à u servitore chì avete bisognu "solu un minutu più", ùn averà micca vistu di novu durante una dicada, perchè prontu. Vulete averà un pianu di bollotti (chjucchi di pasta fritta) per persone, solu s'ellu hè digià viaghjate bè cù u cena o quarchi cosa, in quale casu pudete cumprà, ma ordinaremente, appena piace un piattu ogni ghjornu. Tutti pò vogliu ancu una tazza di cafe au lait (caffè d'altri caratteri cù u latti), salvu ch'elli ùn puderanu micca o micca bevi caffè, in quale casu possu u zuccadoru di lignu o cioccolatu cava. Ma decide di prima.

E pratica di sti paroli: ben-yay è caf-ay oh oh .

Hè pussidutu cash on hand

Fate vi purtate a pruposta quand'elle vi portanu e vostre manciari, perchè pronti à pagà quandu quellu chì succedi. Hè un stabilimentu solu di u cuntenutu, per esse preparatu da quellu. Inoltre, si avete bisognu di qualcosa manera, questa hè a vostra ultima chance sicura d'avè l'attitudine di u servitore - dopu, avete bisognu di vultà, è chì hè un veru rete. Allora qualchissia ùn hà scurdatu di urdinà quarchi cosa, appena quandu u nutiziale ricevi, perchè quì era probabilmente.

Ùn portate nè negru

U zucchero pezzu chì hè muntatu nantu à e piantini vi sarà tutta a camma è duvete andà à passà à u Quartu Francù cum'è un turista evidenti.

(A ghjustizia à i turisti in ogni locu, aghju fattu stu errore novu tutale l'ultima volta ch'e andò à Café du Monde. Amateur!)

Ùn ci sia in Eternu (o fora) Mentre tù Bite Down

Ùn per mezu di u nasu, micca per a bocca. Ddu zuccherinu in poi è stuff letali, è una inalità rapida vi tuccarà una timpesta. Un aspirazione dura è, quale. Tutte e vostre robba. Senza a so alte è muzzicu. Hè u solu modu.