Fontainebleau, castello, giardini, vicino, parigi

800 Anni di Storia Reale Francese in stu Magnificente Casteddu

U rambanti grandu château de Fontainebleau hà vistu ottu seculi di patronatimi riali. Fundatu in u primu seculu XII , fatta magnificente in u 15u è 16u seculu da François I è amatatu da Napoleon Bonaparte, stu magnificu edifiziu hè u coru di a storia francese.

U Forêt Setting

U Foresta di Fontainebleau hè a caccia di caccia grandi più cercana à Parighja per i tempi di i Reali Francesi è i so courtiers.

Ntô 1137 una custruzzione enormi era custruita è uni pochi di dicennii dopu, l'arcivescu Ingliziu Thomas à Becket, in esiliu da u Re di l'Inglesi, cunsacratu a cappella.

Fontainebleau Hè un Palazzu Ducale

Ùn era finu à u 15u seculu chì Fontainebleau hà diventatu una residenza reale maiò. François I (1494-1547) cuminciò u prucessu, impiegatu artisti italianu per trasfurmà u locu da una caccia in lodge à una residenza luxuosa chì i pesuri peschi europei cum'è Charles V, l'Imperu Sacru Rumanu, sò accoltu. Fontainebleau hà fattu u core di a vita francese, a scena di nascita è morte di i reali francesi, per i parcorsi e incubali per favvi vincini dinastii, per a planificazione di guerri è pezzale di corretti.

Fontainebleau hà cresciutu attraversu i seculi comu appartamenti statali anu aghjustati, i canali cavallati, è i jardinu posti. Quandu Napoleon Bonaparte funnò u so imperu, ellu hà sceltu Fontainebleau cum'è a so residenza preferita, chjamà 'casa veru di u Re' è 'casa di i seculi'.

Hà ricustruita ancu l'appartamenti statale è hà vicinu in l'ultimi ghjorni di u so regnu prima di abdicà in u 6 d'aprile di u 1814. U voi chì vede oghje hè assai quantu ellu u château.

A fondu di una Visita a Fontainebleau Château

Ci hè moltu à vede in u château chì prumessa 1500 chambres è offri una storia di l'architettura francese da u 12 à u 19 seculu.

Eccu i punti altimati chì vi vede, cuminciannu cù a sta splurca gluriosa grandita di ferracia esterna.

I Grandi è Small Apartments di Sovereign

In u 1u pianu, l' appartamenti riali stinniu cum'è i chjusi cunghjuntini, divisu in l'appartamenti di u Re è di a Queen. I salotti sò opulenti, chini di grandi mobili unghji, tapizzi per mantene fora u friddu durante a staghjone di caccia d'invisi, opere d'arti è grandi cameri statali.

François I era a figura maghjina in questi suntuuzzi, custruendu una galeria da principiu destinata à usu privatu è sia accede per una chjave chì u monarca facianu davanti à u collu. I frescos pinti, dapoi 1536, corsi i mura. A seguente porta hè a càmera di a so mistress, Duchess d'Etampes, apposta cù sceni di l'affittu amurusu di Alessandru Magnu. U ballerinu complete e gloriosi camere, cuparti in frescoes è facenu un maravigliu cambiamentu per i bolas chì inpresiunendu l'invintati reali.

L' appartamenti Petits in a pian'ella sò più intimi, custruiuti da Luigi XV com'è uffiċċji dopu utilizati da Napoleon è Josephine.

Marie-Antoinette's Boudoirs

Luigi XVI hà custruitu dui salotti aduttati privati ​​per a so righina Regina Marie-Antoinette. U boudoir in u primu pianu hè esoticu, decoratu in stili turcu chì in u mumentu era a grande moda decorativa.

Turbaghji, incensu burners, fille di perli è luneddi di lungo u cumplettu di a stanza. Quì sottu u cambiamentu di l'argentu, brillanti cù i pezzi di u centru di u mobili incù incù a mamma di pearl.

Madame de Maintenon , a segùna segonda segreta, di Louis XIV, hà avutu ancu u so propiu apartamento, decoratu cù belli mobles di u 17 è 18 seculu.

U appartamentu Papali

Dopu l'appartamenti di u suvranu, quellu di u papa era u più impurtante. Fu creatu in u 1804 per Pius VII chì hà visitatu quellu annu è più tardi in u 1812. A dicurazioni hè un mezchemu notevale di u mobili di u XIXu centu, sceltu da Napoleon III è Eugenie.

Appartamenti di Napoleone III

Napoleon III è Eugenie purtonu l'ultima moda, stile è cunsulazioni di u 19u in centru in Fontainebleau quand'elli crearu appartamenti per i numerosi guests è perchè chì aghjunghjenu quì.

I salotti sò più brillanti ca u restu di u château, cù un pianu linfonu è beddissimu funziunamentu bellu ghjornu è letti di casa è tutti i cuncepzioni modi. Fontainbleau hè una casa più bella chì l'altru palazzu favorevule, più chjucu in Compiegne.

Galleries per a Corte

I curti chì anu sempre circundatu u monarchu riuniscenu in trè galleri, trasfurmendu i chjassi è admiring the woodwork, sculture è tapiceri. A grandezza hè a Galeria François I , custruita in u 1520 è un mudellu per i galerie più avanzati cum'è a Galería Apollo in u Louvre (post-1661) è u Hall of Mirrors in Versailles (post-1678). À a sera, i visitori fùbbenu entretenutu in u teatru di Napuliuni III, apertu in u 1857 è inspiratu da a grandile, grand Opéra Royal in Versailles.

I Musei

In u 1863 l'Empress Eugénie hà custruitu un museu chinu per aduprà a so cullizzioni impressoriali di tesorite di l'Orienti allargu, accumulatu da e travagliati prughjettati in a Rivuluzione, dopu da u saccheghju di u palazzu d'estiu in Pekingdu da e truppe Francesi è Britanichi in u 1860.

Ci sò 3 altri musei, furmate in l'ultimi settimi. U museu Napoleon I alberghi arti, mobili, costumi è più di u tempu di Bonaparti, da u 1804 à u 1815.

A Galería di Pittura hè stata creata in u 1998 per i pittura oleosi chì anu stati presu di l'appartamenti privati, cù più opere di u Louvre.

Ammuditori di furnituri anu visitatu a più recenti galerie, a Galería di Mobili , dedicatu à u mobili di l'altru 18 è u 19u, l'arti è di u tessili.

Patroni è Giardini

U château circles chjorni four main courtyards, quarchi internu, l'altri chì eranu nantu à i corti è i laghi.

Ci hè parechji spettaculi ghjorni. U Grand Parterre hè u giardinu furmatu più grande in l'Europa, creatu da u famu paisanu di u giardinariu André Le Nôtre è Louis Le Vau per Luigi XIV. Ci hè funciali di l'acqua cù statues spouting merrily, ervizzi grechi è un lichru ornamentali.

U Jardin Anglais (Garden Inglese) furnisce un paradisu di pace, evocant li paravani ridificatori di i casa statale inglese. Hè riccu di arburi è stati rari è hà un fiume chì travaglia in mezu à u mezu. U Giardinu di Diana era questu u ghjianu privatu di a reina. Oghje hè un giardinu formale cù una fontana esculpita in a forma di Diana, Deusa di Caccia.

U Parcu offerta una vista maravigliosa da una terrazza di petra, stinendu un canali di u 17u centu chì hè straccata cù l'arburi maturu.

Fontainebleau Château
Fontainebleau
Seine-et-Marne
Tel .: 00 33 (0) 1 60 71 50 70
Web

Château apertu i ghjovi à u luni Oktubre-Mar 9,30 a.m.-5 p.m.; Apr.-Sept 9.30am-6pm
Cerata l'u 1 di maghju, u 1 di dic 25

Patio è Giardini aperti à ghjornu Nov-frad. 9 à 5 p. M., Mar, apr., 9 ottobre à 6 ore, da maghju-sept. 9 à 7 p.

Aduprazione Cliccate quì per i prezzi di ricerca

Cume si mette à Fontainebleau

Fontainebleau hè in u centru di u magnificu Foresta di Fontainebleau, sud est di Parigi.

In car: Pigliate l'A6 da Parigi (Porte d'Orléans o Porte d'Italie), dopu piglià a sera per Fontainebleau. Segui signalli per Fontainebleau, seguite i segni di "château".

Da trenu: Da Parigi Gare de Lyon (a via principal), piglià u trenu per Montargis Sens, Montereau o Laroche-Migennes. Suggerimenti in l'estazione di Fontainebleau-Avon, poi piglià l'autobus 'Ligne 1' di a direzione di Les Lilas, scappa à u 'Château'.

Parigi / Vaux-le-vicomte / Fontainebleau Shuttle Service
Parivision runs si opera un trasportu regular entre Fontainebleau e Parigi, partendu da 214 rue de Rivoli.
Tel .: 00 33 (0) 1 42 60 30 01
Web

Dui Chateaux in Un ghjornu

Fontainebleau hè vicinu à u novu fabuloso Vaux-le-Vicomte . Pudete fà cum'è cunfortu in un ghjornu. Ricu una visita per voi.