Cumu dumande a Scuprite à i Ristoranti Holandesi

Ùn fret Quandu hè Time to Ask for the Check

Comu parliative nativu, sempre chì andaraghju à un restaurant (forsi a unu di i meglii pancake di a cità) cù i mio amichi micca di u nurmanu, qualcunu m'hà turnatu inevitabbile à mè à a fini di u manghjatu cun una timida dumanda: "Pudete tu ... dumandate a legenda? E, prima di pagari stu prughjettu, scuprite à cumu dumandà u nutrimentu in uperu holandese è quantu d'appuntamentu à i ristoranti neerlandais !

Mentre a maiò parte di camaiera in Amsterdam anu comprendenu bè pozzu "pudete aghju u check / bill, per piace?", Qualchi pagamenti still find it more educatu è apprupriatu di dumandà in Olandese.

Per dumandà "Puderaghju a verificazione, per piacè?" Diciaranu Mag iu de rekening aiut? ( pronunzia mahkh ik də raykəning ahlstoobleeft).

Per un modu simplice di dumandà a verificazione, simpricimenti dì chì l' alstublieft refuse . In questu casu, i paroli mag ik ("putete ch'e l'avete") hè implice - cum'è chì si puderà esse "Averete, per piacè" in nustrale hè a prublema cumuni per abbulutterà a frasa à "de rekening alstublieft".

In una situazione duvere duvete avè avè avvicinà u praticà à pagà, puderete cunvultatu à quellu chì: Cumu seguitanu (cun voi in quasque) quandu "vogliu pagà".

U maestru di a pronunzia pò esse duru, cusì hè megliu annunzià l'ortografia fonetica di ogni parolla è a frasa in notecards è pratica prima di vultà, è ancu di cundivà oghje per una ricerca / cicatrisedda.