Dove visita a Torri in Malaga, Ronda o a Costa del Sol

L'Andalusia hè induve nasciuta tore (in Ronda, per esse precisamente). Hè quì nantu à a regione più meravigliosa di l'uceanu di u paese di u cuntattu di u centru di u centru di u centru di u Circundante di u Circundante.

U megliu locu per vedà tene in Andalucia hè in Cattaneu in Siviglia (hè ancu a cità più bella per visità in l'Andalucia , ancu s'ellu ùn hè micca interessatu à una coru). Ma ùn hè micca a più faciule di visità da a Costa del Sol cù trasportu publicu.

Cume quant'è bè (è cusì stupidu per arrivanu da Costa da u Sol, sò i correggi in u Portu di Santa Maria, tra Cadiz è Jerez. Hà e corpi di ghjurnati per parechji evente settimane in l'aostu (è volte à settimane).

Guàrdati di cumpagnie: l'organizzazioni turruti sò un anticu anticu e, in cunseguenza, a so presenza in Internet pò esse pussibile. Ancu a piazza di toru in Marbella, in una di e cità più turisti amichevole nantu à a Costa del Sol, hà mancu trè pagine nantu à u so situ web, una di quale hè un jpeg di u successu avvenimentu chì anu!

A menu chì ùn avete un bigliettu propiu (o fìsica o una cunfirmazione per email di un provedor reputable), ùn avete micca prugettu un viaghju per un paese vicinu à una coru di tiru.

Allura, invece, quì sò quì di i megliu destinazioni o vicinu à a Costa del Sol induve puderete vedere una corrida in casu chì avete da esse in cità à u mumentu propriu.