Ghent Summer Festival in Belgio

U Ghent Festival hà u so urìggini in u XIX sèculu, quandu i paesi di a cità di Ghent decide di cunsulidà a festa di u vintisgiolu di u venerdore di Domenica (o cerveza, sopra sopra sulenne) da culleghju cumune brutale in una fiera generale, chì pensendu chì strattu pò esse cutatu perchè parechji di u rampant L'astuaticu di u mumentu di u tempu. Ma l'idea di una libertà cathartica di i viddani hè ghjuntu da u periodu medievale, induve a celebrazione mediata, cum'è carnaval o festa di fools, sò destinati per esse una sorte d'invirti, cù a classificazione cumuna cum'è statutu è acquistendu un tempore libertà da a so misericòrdia di u nasu à a grindstone mentri i richi eranu scappati fora in u sfondate.

I celebrazioni sò stati patronati da e cità è i stessi ricchi, di sicuru; un suggetu chì, anche esiste per un pocu tempu annu, avissi statu considerable.

Evoluzione di u Festivale

I primi festività di Ghente hà fattu scelta à i cavalli cavalli. Allora, à l'iniziu di u XXu seculu, a festa si trascherau in u centru di a cità, induve a "Bal Populaire" hè stata tenuta - cù l'aristocrazia chì occupanu a sección sulariu di a quadra è u restu ... ben, era miserable è dusty a so banda.

À l'anni 60, i festività di Ghente anu aghjustatu ancu "a classe media" per fervidu. Ingridu u legendariu Walter De Buck, chì, cù i so amici musicali, organizonu e so festi proprii. Contra-culture à u core, De Buck stuck barbs à a Chiesa Catolica, u cumuni, è i pulitici. U so attu era un hit è pusò u festival da turnà à a pista - subsidized, sicuru, da u Municipiu di Ghent spined.

Cum'è i tempi antichi.

Ghent, in fattu, subsidizes another endeavour that i Stati Uniti puderanu scarrà e so nuvola cullettivi - Parete di Graffiti. Iè, per guardà i monumenti di Ghent cleanse, a cità facenu un pactu cù l'artista graffiti - "vi dugnu vostri prudeli strade in quale per praticà a vostra arte si prumesse di travaglià solu in queste spazii". Finu à l'altri, a ghjente dice mi, u cuntrattu suciale hè travagliatu bè bè.

Pudete vedà parechji di l'arti pruduciutu in issi spazii in Ghentizm: Graffiti in Ghent.

U Ghent Festival Avà

U Ghent Festival promete "música pop, rock folk, rock 'n' roll, hip hop, jazz, R'n'B è assai più nantu à tutte e squadre in u centru di a cità". Ci hè un teatru, comèdia, visita turistica, esibizioni, viaghji in barca nantu à u fiumu Lys. Ci hè sempre quì boni (è a biera!) Chì i belgues sò famusi per.

More Than One Festival

Distinti festivals sò fatti in u stessu tempu, cumpresu u Ghent Jazz Festival, u Festival di Teatru Internaziunale, Puppetbuskersfestival Internazionale è u festival di danza 10 Days Off.