Guida di i visitatori à a cità prutettita (Museo Palace) di Pechino

Chjamatu unu di i siti di u patrimoniu culturale di a UNESCO di a Cina in u 1987, a cità prutita hè chjucu u museu più notu chinu. I so famosi pareti rosetti sò stati l'imperatori Ming è Qing durante casi 500 anni. Oghje, i saloni, i jardini, pavellioni è quasi un milione di tesori sò visitati è vistuti da migliori di turisteru annu.

Cosa vi vede

Ùn fate micca sbagliatu da a parolla "museu" in u nome ufficiale.

Ùn avete micca visitatu qualcosa cum'è un museu standard induve i tesori sò stati cupiate in e casali di vetri è i visitori à scàccia longu à l'uttene à l'uttene.

A visita di u museu di Palazzu hè più piace cum'è un caminu largu longu da una piazza enormosa à una grande piazza affundata da parechji opere in altre edifiziu ufficiali è residenziale induve a curata è i so minioni rignenu è campàvanu.

A Cità Pruibita hè situata in u cori di Pekín, direttament in u nordu di a piazza Tiananmen .

Storia

U terzu imperatore Ming, Yongle, custruìu a cità Forbiduta da u 1406 à u 1420, cumu hà traschita a so capitale di Nanjing à Pekín . Vinticinquattru successori Ming è un imperatore Qing cundini da u palazzu finu à 1911 quandu a dinastia Qing hà pricisatu. Puyi, l'ultimu emperadoru, era permessu di vive in u ghjornu internu finu à a so expulsione in u 1924. Un cumitariu s'impiia di u palazzu è, dopu à urganizà più di un milionu tesoru, u cumitariu hà apertu u Museo di u Palazzu in u publicu u 10 di uttobre , 1925.

Caratteristiche

Servizi

Essential Information

Sughjetti in visita