I 8 Pratici per Pruvate in Mozambique

Situatu nantu à a costa est di u cuntinente africanu, Mozambique hè un destinazione fora di a bandata famosa per i so paradisu è di e strandanti. Hè ancu una scelta ghjunghje pè alimentarii, grazi à u so patrimoniu culinariu rico. In u 1498, l'explotador Vasco da Gama hà arrivatu in Mozambique, allughjendu u modu per quasi 500 anni di regula portuguese. Duranti stu tempu, l'ingredienti e tecnulugia Portuguesa diventenu una parte integra di a cucina di Mozambique.

In particulare, sti settlers coloniali tempi sò stati attribuiti cù l'invenzione di piri-piri, una salsa picciera chì u so nome traduce da u swahili per "peperu-pepite". Sapori cù u limonu, l'agliu, l'acitu è ​​u papigane, l'ingredientu chjave di u salsa hè u chili d'ochju di u paese africanu, un cultivador unicu d'Africa da u Capsicum chinense chimie chile. Oghje, piri-piri hè sinonimu da a coccia Mozambicana, è hè utilizzatu com'è una bastone per tuttu di steak à marocchini.

I platti reguli di u codice di pezzia fresca risultatu da a costa custiera di u paese, mentre chì i carni più prevalenti sò chicken è capre. U fucile venenu in forma di xima (pronunzia "shima"), un tipu di pisci di maize; e cassava, una radichera impurtata da u Portugallu Portugallu. I frutti exotichi com'è u mango, avocado è papaia sò solu ricuti è faciuli fà. L'astresignate di a scena culurante Mozambique, in ogni casu, sò coculi è anacardi, i dui chì sò fatta liberali in i ricetti tradiziunali.

Eccu alcuni di i platti più icòculi di Mozambique, d'acordu cù Craig Macdonald: capu di capu è capu in Situ Island Resort in l' Archipelago di Quirimbas , Mozambique. Hanu a dicisioni, tutti questi sò più bè sbattuti cù un frentu Laurentina di ferà o a cervia 2M .