I tradizioni di Natale in Ungheria

Dumenicu di Natale Ungherese è Celebrazioni

U Natale in Ungàriccu celebrà u 25 di dicembre è parechje persone precedendu da a rispettazione di l'Avventu, ma ùn importa ciò chì v'hè celebreghjenu u Natale Ungàvanu sta staghjoni di vacanze, ci hè abbastanza in una tenda per i viaghjatori durante a sta tempesta di l'annu.

U Mercatu di Natale di Budapest hè digià in u centru cummoglinu à u principiu di dicembri, perchè s'è vo site in a capitale d'Ungheria durante questa ora di l'annu, u Mercatu di Natale hè un postu immubiliu per truvà rigali tradiziunali è esempi di staggione à l'alimentariu Ungherese , ma se avete per esse in una di e varietà cumuni è i paesi di l'Ungheria, ci hè prubabile d'esse un arvulu di u Natale di Natale è di parechji avvenimenti staggiani ùn importa in quandu site.

In ogni casu, prima di viaghjà in Ungheria per u Natale, vi vulete sapè più nantu à e tradizione è u patrimoniu assuciatu à stu vacanze d'invernu. Leggi per scopre più nantu à e tradizione di donu è di festa di Natale in Ungheria, perchè vi pudete un pianu mejoru u vostru propiu vacanze di Natale à stu paese europeu.

Diving of Gifts in Ungheria

I figlioli ungheresi anu ricivutu rigali duie volte durante a sema di Natale U primu opportunità per rigalu hè u 6 di dicembre, u ghjornu di San Nicolau (Micula), quandu i figlioli anu rigalu pianu pocu cum'è documenti è ghjoculi petite cù i so sapori chì sò stati posti in u vitruce di a notte prima. Cum'è un ricordiu per esse bonu, certi figlioli ricevenu mutandine o rami da l'arbureti in i so scarpi à l'altri rigali petite.

Micaule parechji volte in a carne à i gruppi di i zitelli, è Micula pudendu diventà a ropa di u viscuvaru più tradiziunale è esse accumpagnatu da helpers chì rapprisentanu boni è affluttivi (o à quarchi solu mischief), ma Miculas sèrviu un propiu simili cum'è u Papicu Santa Claus in chì ellu guarda a traccia di i boni è i maletti di i zitelli in tuttu u mondu.

A seconda opportunità per rigalu chì dà venenu à a vigenza di Natale quandu u Natale hè stallatu è imbuffulatu, è i rigali sò sottumessi sottu, ma i zitelli ùn sò micca permessi per entra à l'abitazione l'arburatu hè in prima daveru di u permessu di i so genitori, chì pò signalà da u sonu di una campana chì i zitelli sò dettu chì anonimai o di Ghjesù Ghjuvanni hà purtatu l'arbre è i rigali per elli.

Sè vo circate di i rigali di Natale in l'Ungaria , cunzidini vini è spiriti, pupi cù vestiti fugliali in Ungheria , robbi bordati, o ancu paprika, u spice nazionale in Ungheria. In più di u mercatu di Natale, u Grandi Mercatu Hall hè una prima fonti di rigali per i amici è a famiglia.

A festa di Natale è a celebrazione di vacanze prolongata

U cumerciu di Natale Ungherese di i platti tipici chì parechji famìglie serve, cum'è generazioni fècenu davanti ad elli. Mentre chì qualchì parte pò serve un pezzu di pesce, cum'è sopa di pesce, cum'è u cumpunente principalu di u manghjà, u puddaru o di a porcu sò ancu usatu cum'è l'entrée per i festi di Natali.

In ogni casu, u platu principalu hè cumplicatu da i platti à u pienu cum'è u col puduto, i pomi di zucca, è l'altri pasticceria chì finiscinu u manghjatu, è i dolci prediletti d'ughjettu, u szaloncukor, chì dinò l'animali di Natale, hè in abbastanza abbastanza per diessione è u vinu Ungherese è di spiriti sò ancu prisenti à a table di vacanze.

Eva di Natale marca u primu ghjornu reale di Natale in Ungheria quandu l'arbre hè aggradatu è imbuffulatu in parechje manere, cumprese l'ornamenti di veture, l'adduzioni bordati cù disinni tradiziunali o altre decorazioni artifiċjali. I dui ghjorni passanu cù familiari è familiari è impone l'alimenti tradiziunali cotti nantu à e vacanze.