L'Etniche Sicile

Home à i banni Malese, Chinesa e Indiana

Un viaghju à Singapur hè sempre cumpletu, finu à chì visite un (o tutti) di l'enclaves etnique di u paese .

Imagine a scenza culturale completa di l'Asia, cumpressata in un grappulu di distritti sparpugliati in u Singapore - chì sume l'experientazione di visità i distriti etniche chì serve a comunità malaali, chinesa è indiana chì chjamanu Singapore home.

In più di l'altura culturale, avete ancu avè u so cumpagnu è più di shopping è cene à ogni stazione etnica!

Chinatown: L'Esperienza Cinese in l'immigrazzioni

Chinatown nascìu fora di a pratica di Sir Stamford Raffles di attribuisce un distrittu per ogni etnicità in Singapore - u so pianu 1828 hà avviatu l'area à u sudu di u fiumu Singapore à l'immigranti Chinese di l'isula, chì hà custruitu i strade carchi e shophouses Chinatown.

Kreta Ayer hè a prima parte di i visitori Chinatown vistu, cum'è a Chinatown MRT tene finisci in u Pagoda Street in questu vicinu. I piatti à pedestrianziu in Kreta Ayer sò stragneri cù e venditi di vendita di i muderni tradiziunali è muderni, magazzini di camere, è giardini.

Smith Street hè u situ di u Chinatown Food Street. U Chinatown Food Street è Night Market hè un must see per i visitori chì vulete tastà u duminiu di u distruttu nantu à l'alimentariu tradiziunale cinese.

A Strada di Sago , pudete truvate u Tempiu di Religi di Buddha, altru destinazione destinazione riliganti di a cumunità Buddhistista di u Singapore.

Telok Ayer è Ann Siang Hill combinau una di e più antichi chinatowni, l'anzianu cumpletu di temi chì datanu di u 19u seculu, l'ultimi cuncrettu rapidamente puterevuli cumprò da i buchi è cafè.

Visita u Tempio Taoist in u Singapore, u Tempiu Thian Hock Keng, per fighjate l'attività religiosa di i vecchii chinesi di u Singapore.

A Cumpagnìa di Parcu Naziunale di Singapore suggerisce chì pigliate questu passaghju turisticu di Ann Siang Hill è Telocu Ayer Green per piglià un capu di a cultura lucale.

Shopping in Chinatown. Cumu esse l'expunente di a cultura cinese in Singapore, Chinatown utilizeghja i so vittorie storichi per vende l'experientialità culturale etnica à l'hilt : i so refuzianti refurbished shophouses per l'arti tradiziunali china, l'articuli, a robba, l'alimentariu, a ghjillanga è a medicina tradiziunale.

Dove sughjornu. Per budget accommodation in l'area, cercate quella lista di u Singapore Chinatown Budget Hotels .

Viaghjà in Chinatown puderà esse una avventura - tuttu ciò chì hè necessariu hè u curaggiu per entra in una stallone di salamanca singapurense è pruvà tuttu ciò chì ùn ricunnosce micca. (Cumpli cun sti quattru platti avete da pruvà à Singapur ). I centri di i surdati di Singapore, cum'è Maxwell Road Food Center è Chinatown Complex, avè tuttu ciò chì vi pudè avè principiatu, seasi un novu novu o un gourmand fearless.

Pudete ancu pruvà stagnant à a strada di pagoda, di Tempiu, Serangoone è di Strada Smith - Strada Smith in particular hè u situ di u "Chinatown Food Street", u primu locu di u campu di rinfrescante à u città fresche in un duminiu di patrimuniale.

Per u più tempu di visità u Chinatown , schedale u vostru viaghju per coincide cù l'annu Chianu in u Singapore and Hungry Ghost Festival ; l'anzianu per stazzunati è basili nantu à stali chì vende allaccii, lampi è ricordi; l'ultime per e rendimenti città di l'Opera chinesa per u beneficu di i ghosts roaming the earth.

Kampong Glam: Tradizziunali Tradiziunali antichi

L'ADN islamicu di Kampong Glam deve esse apparvettu immediatamenti à u visitatore prima.

A Mezquita Sultana è a so cupola di oru massivergi casts una longa ombra per u vicinu. I nomi di stati cuntenenu una influenza araba distinta, chjamatu e famigliale famigliali in u Mediu Oriente (Kandahar in Afganistan, Muscat in Oman, Bussora - Basra - in l'Iraq), è i buttoni riflettinu e variate cultures musulmani chì anu fattu sta parte di Singapore a so casa.

L 'antichi edifici di Kampong Glam traintizza a so storia comu l'antica casa à l'antica rettore Malay. L'antica Istana, o palazzu reale, oghje u Centre di Patrimoniu Malayu è i so ottu galleri chì mostravenu a storia è a cultura di i malese di Singapore.

A Mezquita Sultana, truvata in a quadrera di Arab Street è North Bridge Road, hè a mezquita più grande di u Singapore.

A mezidìa Sultana era custruita in i 1920, è a so cupola d'oru hè dura di miss.

L' scena di cumerciali in Kampong Glam hè una minera d'oru per i amatori per a cultura in Asia: parpè persone, seddi, batik, brassware, perfumes basati in l'oliu, ghjochi di costumi è maladelli cani sò tutti canciati à longu a stile di stili di vendita in Arab Street, North Bridge Strada, Kandahar Street è Muscat Street.

Haji Lane è Bali Lane, duie strade parallele à u suduparu di u Kampong Glam, furnisce una scena perpende cù a diversità distinta - una più chjucu, più caduta è più vibrante da qualchè àutru ch'è u Singapore hà da offre.

Centenari di migrazzioni arabe, indiana, malaia è indonesiana hanu fattu a scena alimentaria di Kampong Glam chì hè oghje, una piccante smorgasbord di tariffu favuritu musulmicu chì distendu da u tarik (tea spiegata ) à u cafe turcu à mutton biryani à murtabak .

Dunque s tay. U cantu più uccidintali di Kampong Glam hè occupatu da u Centru Shopping Landmark d'Oro è un hotel risurrezzione da u Village Hotel Bugis , un hotel di classe business cun una piscina. Unipochi di e shophouses di Kampong Glam facenu vulgarisi ideali per l' ospiti boutique è l'albergu .

Quandu visitare. Kampong Glam veramenti veni viva duranti u Ramadan, cum'è posti d'alimentari esterni è siveri sò cultivati ​​à nutriscia di u Malese after sunset.

Katong / Joo Chiat: Cultura Cultura Peranakan

U veccu di Katong di u singulu - chì Joo Chiat hè a so strada più famosa - era longu cunnisciutu cum'è u cori di a comunità peranakana di a nazione. U Peranakan (also known as Straits Chinese) rapprisentanu una fusion of Malay and Chinese culture chì vende in l'architettura vintage di Katong.

Nta l'ùrtimi anni, Joo Chiat hà scappatu a rapidità di a mudernizza chì hà accumpagnatu a marcha di Singapore in u XXI secondu, cù più di 900 shophouses è custruzzioni conservate da e legge di conservazione lucali.

A cummerciu di sti lochi di pruvincia provoca più di i locali da trà i turisti, anche qualchì diploma di gentrification hà pigliatu. I bombi di tè è butteghe boutique coexistenu cù i stati maghju stalli, i piazzi tradiziunali di medicina chinesa è i maghiere di malese.

Unipochi di e shophouses sò stati rimpruputi creativamente in budget hotels and hostels ; i turisti fermani quì puderanu marchjà in collu in profonda à a cultura lucale, à u prezzu di stà in un sguassà di l'attraversu più famosu di u Singapore.

U strada Koon Seng è a Strada di a Est Stissa anu ancu un assortiment di shophouses è case di terrazza cù un gustu unicu Peranakan. Studi di a storia puderà explore u tempu di u regnu di Katan Peranakan in più di dettu per museums like Katong Antique House è e boutiques com Rumah Bebe.

L'area di Katong hè ancu cunnisciuta per a so grandi alimentazione etnica, a maiuranza cuncintrata nantu à i stradori di a strada di a Costa Estea.

Little India: Un pruduttu di u subcontinuent

L'India pocu hè l'aroma più ùnicu di tutti l'enclaves etnici di u Singapur - fàrilu à i spezii è areni vinditi è utilizati per e so numerosi strade. L'India pocu hè casa di u centru di 24 settimane chjamatu Mustafa Centre, induve u moddu maiò ùn hà mai dorme. L'altri shopping parvene di ricordi include l'arcane Little India, u Mercatu Tekka, è i strade nantu à Campbell Lane, induve i saris tradizziunali ponu accuncià è compre.

Visita l'India pocu duranti i festività tradiziunali di Deepavali è di Thaipusam per vede a Little India in u so megliu - illuminatu da milie di luci è affullati ancu di più attività di l'usu.