Perchè Perchè (o ùn deve micca) Postpone Viaghju di u Caribe Per via Zika

I Centri di i Centri Munniali di Pruvenziu e Prevenzioni di Malandiri (CdC) cunsiglià i pregnantni di cunzidira di ripiglià u viaghju à u Caraibicu è l'America Latina "da una bundanza di precaution" à a pussibulazione pussibili di u vicu Zika (ZIKV) di mosquito bordu.

U virus hè spargugliatu principarmenti da l'spezie Aedes aegypti di mosquito (u stessu chì si spreads a fede gialla, dengue è chikunganya), anche si chì u mosquito tigre asiatico (Aedes albopictus) hè cunnisciutu ancu di trasmettezione di a malatia.

A famiglia di u mosquito Aedes di u mumentu di u ghjornu.

Senza d'esse postpone e vostre vacanze caribe nantu à i teme di Zika? Sò sì fatta incinta, a risposta puderia esse. Se ùn avete micca, probabbilmente micca: i sintomi di a malatia sò relativamente leves, in particulare cunfratura cù l'altri prutezione tropicali, è Zika resta questu raru in u Caraibulu pese à u spargeru spargugliu chì succeva in Brasile ora.

Cumu l'Avita Mosquito Bites in u Caribiu

Zika, chì ùn hà micca cunnisciutu trattamentu, hè stata ligata cù risicu di microcefalia fatal (infaugna di u sensu di grassu) è altri risultati poviri di i babori di e donne infettati mentre anu pregnant. In ogni casu, sè ùn avete micca impanzatu, i sintomi di infestazione di Zika sò allistici: un circa in quattru persone chì cuntenenu a famiglia di Zika, fènduli, rash, u dolore anzeddi è / o l'occhi beanu. I sintomi parvenenu spessu 2-7 ghjorni da a infezzjoni è l'ultimi 2-7 ghjorni dopu chì parevanu.

A ricerca à a data indica chì a malatia ùn pò esse trasmessa casualmente da persona à persona o à traversu l'aria, l'alimentu o l'acqua, secondu l'Agenzia di Salute Pùblicu Caribbean (CARPHA), anche esse suspettati casi di trasmissione sessuale.

U CDC ricumanda:

I paesi di u Caribu cun i casi cunfirmati di infestazione Zika sò:

(Vede u situ Webcaccu CDC per aghjurnà nantu à e nazioni di u Caraibicu affettivu).

In altri paesi cù i casi di Zika incluse:

In risposta à l'avvirtimenti da u CDC è l'Organizazione di a Salute Mondiale, assai cantierei di grandi lincui è ligne di crucera vi sò offerte rimborsu o rebooking gratuiti à i viaghjatori chì anu u bigliettu per i paesi affettati da Zika. Chissi chjovu include Airlines, JetBlue, Delta, American Airlines (cun ​​nota medica), è u Suduveste (chì sempre hà permessu di sti cambiamenti in tutti i passaggi). Norvegese, Carnival è Royal Caribbean anu anu publicatu pulitichi per aiutà à i viaghjatori à evitenà visità i siti affettati di Zika.

L'Organizazione di Turismu Caribbeanu (CTO) è l'Associazioni Turismichi di Hoteli è Turismu (CHTA) sò travagliani cù l'autorità sanitarieali è regiunale (include CARPHA) per vigilà è cuntrullà u virus Zika, li capulavuri dicenu durandu una conferenza di rolu di l'annu in u mercatu annantu annunziu di u Carghjabile, a fini di ghjennaghju in Nassau, Bahamas.

Hugh Riley, u Sicritariu Generale di a CTO, hà noteu chì cù più di 700 isle di u Caribe, e cundizzioni variaranu da a nazione à a nazione.

"Semu in cumunicazione cù e nostre rispunsabilità di u partituutu è anu osservatu protokolli di salute naziunale, riggiunali è internaziunali in a trattazione di malati virali in moschju chì ponu esse truvati in i paesi tropichi è ancu e regioni più caliu di i Stati Uniti", disse Riley.

"U prugramma di cuntrollu di vettori aggressivu [di malu di i viaghji è i guverni sò imprescindichi cum'è a cuscenza di u publicu è a furmazione diretta à l'impiegati, i negozi è i guverni" aghjunghjenu Frank Comito, Direttore Generale è CEO di CHTA. Cum'è cù l'altri malati moschju è cunsigliu, i programmi di cuntrollu di Zika ponnu accade l'hotel:

Sè vo site di dirigenu versu i Caraibi, assicuratevi chì u vostru hotel seguinu à sti protokolli per riducerà u risicu di cuntrazzione di Zika è di altri malati ani mosquito.