Puno, Peru

Centro Folkloreicu di u Perù

A maiò parte di i viaghji ghjucatori vanu à Puno com un mezzu di arrivari à u Lavu Titicaca è vede sparsi ruines di l'Inca. Fundatu in u Novembre, 1868 da u cuntempu Spagnolu Lermos. Hè statu una cità prusperità cuncinnata u statu di a cità in u 1810 per i minas d'argentu in Laykakota. Puno u u ughjeghju oghje hè a capitale di a regione altiplano, una cità fronda cummustrò, cummirciali, traversu u Lavu Titicaca da Boliviana.

In ogni modu, Puno hà un latu salvaticu è exuberante.

Hè ufficialamenti u Centru Folkloreu di u Perù. In tuttu l'annu, i festivals annuali cù a musica è a danza cumpressenu i chjassi è traducanu i fotò. U più populari di questi festività hè a festa di a Virgen de la Candelaria in u frivaru cun u famu Danceri di u Diavulu. I costumi sò vividi è spettaculari è senza spesa hè sparata per u
"A festa di 10 ghjorni in onore di u patronu di Puno ... U primu ghjornu, centenari di gruppi di ballà da i paesi vicini paganu u tributu à a mamacha, mostranu i megliu di u so furore è di i so finest costumi. vede u diablada famosa è culurita induve, à u ritmu di i sapuri o pupi, i gruppi di ballarini vestiti cum'è desfoli di cultu adurendu u so patronu. L'imaghjina di a Vèrgine hè stata in prucessione traversu i strade principali di a cità di Puno. i ghjorni dopu si celebranu in tutta l'area cù fieri, festivals, editi è ballu ghjornu è notte. "

A cità di Puno celebra a so fundazioni duranti a primu simana di nuvembre è in tuttu l'annu, u domenicu matinati, a Plaza d'Armas hè u situ di scaricamentu militari, musica è cerimonii. Duranti i Puno Days, u 4 è 5 nuvembre, una prucissioni prughjittiva è di i ballarini in mascarati celebranu l'iniziu di l'Imperu Inca mentre Manco Capac è Mamá Occlo s'arrivelu da u Titicaca.

Puno hè 12.350 m (3827 m) sopra u nivellu di u mari, seccu è friddu, assai friddu di notte. Sì pattu di l'altitudine, permettenu tempu per acclimatizar à l'altitudine. U tè di Coca hè dispunibile è pari per aiutà u prucessu di aclimatisazioni. A cità hè abitanti, cù assai i ristorante è l'allughjamentu, da a basa assai di u luxu. Quandu si rigistrà in un hotel più chjucu, dumande nantu à a calvinariata per a notte. Pudete bisognu di u vostru saccu di dorme per un calore extra. Riservate prima pè i festioni di ferraghju è di nuvembre.

Getting to Puno:

Per aria, vols da Lima, Cuzco è Arequipa via Aero Continente è altre trasporte di l'usi domestici ghjùnghjenu in Aiaccio Manco Capac in Juliaca, 31 chilometri (50km) à u nordu di Puno. Sì cun viaghjà, l'agenzia tramanda trasferimenti à Puno; altru pudete piglià un taxi, o u trasportu trasportu più prezzu.

Da trenu, avete una scelta di a 10 settimane di a notte, u Pullman di u trenu di trazione trà Arequipa è Puno. ENAFER mantene i veiculi bloccati di manera chì pudete dorme, ancu chì u passaghju pò esse rocca è aspetta. Da u ghjornu, u viaghju in l'altupianu offre un grande paisanu è si ferma per dà i ritratti à u puntu più altu. Questu viaghju dura à 12 ore, cù un alloghju in Juliaca. Vede e vostre bè.

Avete megliu per esse u primu caratteru di seconda è a seconda classa è piglià u carru Turismu Inca, chì hè cunfurmatu, è offre un alimentu è un bevande. À certi punti, i cunduttori puderanu dumandà di scaricà l'ùmmira. Sfurtunatamente, qualchi genti fate tene e petre à u trenu chì Andrys vi nant'à u so Peruvianu U viaghju di a pagina: Peruviu - Da a finestra di trene - Puno à Cuzco

Eppuru u lagu chì travaglia à Boliviana era a via principale di viaghju in Inca è l'epichi coloniali, oghje ùn hè micca direttamente diretta. Avà prima piglià u busu à Copacabana, da u hidrufo à Huatajata è in a La Paz per terra. Ci sò vaghjime abbastanti per u viaghju à l'Isule Floating, o à pezzi per a truite e pejerey local.

Per strada, pudete piglià un autobus da Moquegua, Tacna è altre locu.

Ci hè parechje interessanti viaghji da Puno:


L'articulu Puno Peru hè statu aghjurnatu u 31 ottobre di u 2016 da Ayngelina Brogan.

U Lavu Titicaca, reverendu chì a Cradle of Inca Civilization hè a principale attrazione. Milani di visitatori venenu à vedere i famosi Isule Flotari, casa à i Uri Indi chì anu prutezze i so modu di stilazione tradizionale è custruiscenu a famosa canna totora .

Invece chì l'isulani diventanu sempri più in a cunuscenza di l'ecunumia di u turismu, visitate è a so manera di vita hè una sperienza per ùn esse missed.

I Uros anu u so illu aghjustendu i ghjorni à u cima quandu i funziunanti scanta. Vi darà un passaghju in una barca di tortora , per una tarifa, è se vulete fotografià, dumandate prima è negoziate un prezzu.

L'isula più visitata hè Taquile, induve i Uros portanu culurite, tradiziunali, parlanu Quechua è prumove a so stiliu di vita è l'articulu. Crighjanu unipochi di u tèmpiu maiori di u Perù, chì pudete cumprà, cù u brocche di culore, in a cooperativa di l'isula. Ùn ci sò micca stati here, è l'electricità ghjuntu in l'isula solu in u 1990. Ci hè parechje ruines Inca in l'isula.

Amantani, ancu un destinazione populari, hè largamente agricultural.

Oghje ghjornu in una casa locale sò possibles. Purtate u vostru saccu di dorme o mantumetti è acqua. Un rigalu di frutti o ligumi à u vostru òspite hè assai bè.

Enjoy your tour of Puno and Lake Titicaca. Buen viaje!