Reeperbahn di Hamburg

U Ghjuvacchju di u Ghjuvaccu di u Ghjuvaccu di u Ghjuvaccu di u Nebbia

No visitare à Hamburg hè cumpletu senza elle a Reeperbahn, a legendaria mossa di a nightlife di Hamburg. Situatu in u distrittu di San Pauli , hè casa di unu di i distritti di u lume di u rossu più grande di l'Europa è hè un parc temàticu di u neon è a città fugliale di u portu (ma più largamente sicura ).

Ciò chì hè vede in Reeperbahn

U Reeperbahn hè a via più famosa in Hamburg. U nomu "Reeperbahn" veni da l'antica parola German Reep chì significava "corda pesante".

Ntô XVIII sèculu, i cordi di cavalli pesci sò stati produti à i navi di navigazione in u portu di Hamburg.

Oghje, u spaziu hè cunnisciutu per i diversi bars , restaurants, teatori cum'è l' Operettenhaus , è i clubs di cumu, cum'è sexshops, musei di sessuale, teatrini erotici è striscia di clubs. U locu hè soprappu ancu cù fervente fanfattbolero di San Paolo ( Fussball ) in i ghjocu di casa in Millerntorstadion.

Questa miseria eclettica fa Reeperbahn un locu affascinanti per visità per i viaghjatori è lucali. U distrittu hè a seconda attrazione più notturna d' Hamburgu dopu à u portu è attrae ogni tipu di visitatori, da i vitturi di i ghjorni è studienti per i teatrali è i turisti.

I fondu di a Reeperbahn

L'animale Reeperbahn hè a via principali di u distrittu di l'entertainment di Hamburg, ma ci sò parechji riti stale interessanti di venerà visitare nantu à a storia è attraversu di u distrittu di San Pauli.

Große Freiheit

In u principiu di l'anni 1960, i Beatles astrucavanu l'audiudiarii alimmiu in Hamburg è cuminciaru a so prufissioni in diversi clubes di musica nant'à a strada "Große Freiheit" (littiralment "Great Freedom").

Arcuni di sti clubs sò sempre. Sè vo site un fan di Fab Four, fighjate è trascinate in u Club Indra induve i Beatles ghjucaleghjanu prima, è a Kaiserkeller induve anu realizatu concerti regularmente in i 1960ini.

Pudete ancu visità a piazza di i Beatles in a cantina stanzata di Reeperbahn / Große Freiheit. John Lennon suppostamente dicia: "Nasciu n Liverpool, ma criatu in Hamburg".

Spielbudenplatz

U Spielbudenplatz hè u nucleu storicu di u distrittu di l'intrattenimentu di Amburgo, chì iniziu à u 17u seculu cù acrobati, malabaristi, magichi è caseifici di lucali vittendu refrescanti à i marinari.

Oghje, sta strada hè a casa di parechji grandi teatrini, è pudete visità una di i più antichi musei di cera di cera di Germania in Panoptikum.

Davidstraße

A prustituzzioni di u Strada hè legale à certe volte di u ghjornu nantu à Davidstraße per chì pudete vede i "ladies of the night" chì aspetta u so clienti. Fà chì ùn hè micca surprisingly, in a corner of Reeperbahn and Davidstraße, pudete truvà a più famosa stazioni di polizia in Germania. A Davidwache furnisce tutte di pulizie visibili assai visibilii di 24 ore è facenu a zona una di a più sicura in Hamburg.

Herbertstraße

A strada più notu è esplicitu di u distrettu luminoso rougesu di Hamburg hè Herbertstraße . Cum'è l'Amsterdam, i prustituti si sò in vitimenti illuminati di luci è e so "charms" per i clienti. Se vi preoccupatu di i vostri ochji (o quelli di a vostra famiglia), sapemu chì Herbertstraße hè chjusu da una wall è i minori è e femine sò qualchi verboten (pruibitu) d'entra.

Mentre pudendu uffrì ufficiale à sta strada, hè fermu scuraggiatu da a polizia. Prostituti quì pò esse ostili à i visitatori chì vanu à vede.

U cummerciale hè veramente finita da quale era questu. A maiò parte di l'affari succète in i assai stratarii cù pocu di 400 femini chì travaglianu anu nantu à Herbertstraße (50% dapoi una settanta anni fa).

Tips per a vostra visita Reeperbahn