U Pescheria di Hamburg

Frutta fresca, frutta exotica, zucca, fiori è tavulini - Fischmarkt (mercatu di pisci) in Hamburg hè un must di ogni visitante è un paradisu per ogni alimentariu . U mercatu di l'aria aperta hè stata locu ghjustu vicinu à u storicu pezziulaghju à u salottu in u portu di Hamburg, u portu sicondu più preziosu in l'Europa. U mercatu è u pozzu di salottu sò una di e prime attraversu di l' Amburgo .

Storia di u Pesciu di Hamburg

Dopu u 1703, stu mercatu vicinu à l'acqua hè stata vendi u pezzu più frescu in a cità.

À un locu intimuritu per u cummerciu, ùn hè pocu di prima chì altri bè saranu in ghjochi. Finu una porcellana, abbastanza animali per fenecerà l'Arca di Noè, armotti di i fiori è l'alimentariu è spices di tuttu u mondu.

I visitori ponu truvà l'urighjini raghjonu (in particulari quelli chì pagavanu in i ghjusti infami di a Reeperbahn ) chì l'articuli sò solu venduti finu à i 9:30, ma hè un cumprisu chì dapoi à l'apertura di i mercati. I pescelli chì anu vultatu à vende direttamente da i borse petitioned a cità per vende di i domenile, ma u cleru ubbiditatu cum'è ghjudice cù servizii religiosi. A cità hà truvatu una cumprenda permette chì u mercatu po at aperta à 5:00, ma dumandava esse chjaru davanti à a chjesa. Oghje l'oggi, a shopping hè finita quandu e campane attrezzu 9:30.

In quelli di l'ora di a matina, più di 70 000 visitatori passighenu i many posti sopra l'Elbe. A muntagnelli stampede u traversu i stanzieri chì custruiscenu una tempesta. Haggling hè forte è bellu cù Marktschreier ( criers di u mercatu) chì chjamanu e so merchenzie è u valore di mercatu bellu cumu per arrivà à Reeperbahn.

Sò offerte qualcosa per " Zehn euro " (deci euro)? Coyly responde cù una "Sieben" (sette).

Vendu à ogni locu da i posti à u marcatu à i tronchi di i so carusi, Una cestera di frutta fresca da fragole à l'ananas à i kumquatè per 10 euro, una angula sia, è tuttu ciò chì anu pigliatu aquila settimana. Questu ùn hè micca solu un spaziu turisticu, hè un situ per esse gudutu di i visitori è a stati lucali.

Un postu di travagliu, hè un attrazione in ella stessu.

In quantu à u propiu uriginale di u mercatu, u pesciu hè ancu un elementu impurtante di u cummerciu. In un paese chinu di carni è salchicherie, u mercatu di pisci prupone ogni savore di pisci da perch à halibut à anguilla. I visitori à u situ viaghjanu à i prezzi annantu à l'anni 1930 è parechji di i vende cum'è più competitivisori sò stati guidati à l'ouest. Ma invece, vede parechje vende è vende in u mercatu, cum'è in virtuti di venti. Circa 36.000 tunnillati di pesce frescu si sò venduti nantu à i terreni di u mercatu di pisci. Ci hè un 14 per centu di u supply di pesce frescu di Germania.

Storia di u Peschieri di u Pescheria

U Peschieri di u Hallu hè più di 100 anni, custruitu in u 1894. U so fiamignano rosatu isulanu è a cupola di metalli sò un fitoferma di Hamburg. U so so designu eleganti hè quellu di un salone di mercatu romain, completu cù trè basilica è transitu.

A zona hè stata distrutta in grossu danni à a sala di auction in 1943 cù a guerra WWII. Avà era già striatu di qualchi di i so elementi più freschi, cum'è u bronzu frettu per i bandi di cunducere di grannies. Cumpettu è tristezza, quasi ncuntrava u bagnu di battaghju à i primi anni 70. Ma hè statu salvatu, cù a ricustruzzione di l'edificazioni vicini, è ristabilitu à a so prima gloria in l'anni 1980.

Per corona u fiore risurricatu, a statua Minerva creata da Kiel, u scultore Hans Kock hè statu restu à a piazza.

Quandu sò fatta realizatu per pezzi è tutte le più, hè ora di u colazione . U pianu principalu vende tuttu da i wafliet à Wurst à i cell phone cases. Ancu s'è vo pudete truvà quì parta quì, ùn devi micca missi pratiche di mare, cum'è Fischbrötchen (fish sandwhich), Krabben (lucarne) o l' arricatu preferitu di Matjes ( arringe ).

L'atmosfera hè cusì caòticu nternu comu fora cun cuncerti viventi chì divirtìanu i vistienti chì ùn anu micca firmatu di partying da a notte prima. I bandi di ghjucà tuttu di u jazz, à u scogliu per versione di e versioni di i canzoni populi alimanui chì u mondu sanu pò cantà. A Bier à 8:00? Perchè nò! Ùn ci hè nisun locu chì combina pesce frescu, legumi lucali è frutti, biere è musica live hè un ambiente cusì copaceticu.

Ancu parechji sposi è u so casu tutte e casate anu vistutu finisci in una notte di festività quì à u mercatu.

Per quelli chì vulianu quarchi cosa più furmale, ci hè un brunch elegante chì hè tenutu in u tartru culleghju tutte ogni domeniu cù u sonu di a bandu crescate in a zona di comedor. Se ci vole à pusà per un lunch è brunch ùn hè micca una scelta, Fischereihafen Restaurant (Grosse Elbstrasse 143) hè un locale locu vicinu. Ci hè un bar restaurant è di ostriche cù tutti i frutti di mare cumprate da l'Auction Hall.

Visitor Info Hamburg's Fish Market

Avè chì i mercati pochi di sternu facenu per una sperimentata assai. Avete da ancu lasciate u vostru megliu cuddinu in casa cum'è chì u Fischmarkt hè veramente sottu u livellu di u mare è i tempestosi ghjorni vinduti in terra chjesa.

Sì avete preferitu una guida nantu à u situ, ci sò parechje cumpagnii chì offrenu stu serviziu.

Situazione: www.fischauktionshalle.com
Indirizzu: Sankt Pauli Fischmarkt, Große Elbstraße 9, Hamburg in St Pauli da a Reeperbahn
Trasporti publicu: S1 è S3 Stazione "Reeperbahnl"; U3 Station "Landungsbrücken"; Bus line 112 Stop "Fischmarkt"
Parcheggi: At Edgar-Engelhard-Kai è in Van Smissen Straße
Phone: 040 30051300
Aperti: Ogni annu. Estiu (a partir di 15 di marzu) - tutti i Dumenici 5:00 - 9:30; Invernu (da principiu di u 15 di nuvembre) - 7:00 a 9:30
Admission: Free
Brunch in Fish Market Auction Hall: Dispunibule ogni dumliu da 6:00 a notte è hè 15 Euros per persone

Birrerie in Hamburg

Top 10 Cose da fà in Hamburg