Shopping in Central Hong Kong

Central, Hong Kong hà alcuni di i migliori shopping in una cità erica. Saperu cunnisciutu per i so hotel è di i raffiati è spessu ignoratu per i più acquistati in shopping di Causeway Bay è i mercati di Mongkok , a virità hè Central hè a destinazione per altì, shopping di lussu. Hè quì chì parechji disinfettori è fashionisti basanu a so prima branche in l'Asia, è parechji di i più famiglie di u mondu mudernu pò esse trova longu a strade di più chicchi di u Hong Kong.

A parte di e boutique di eleganti, ci sò ancu alcune di grande magazzini, un paru di centri di centri di classi è ancu un mercatu o duie. Lighjate à sapè à quale in Central per fà i vostri sacchetti di cummoglia.

I icòculi in Central

Ci hè un coppiu di particularità di notte in Centru. Straddling u centru di Central à u Des Vouex Road hè a buttrega emblemàtica di Louis Vuitton. Ammessu in u vitrughju è in retroleia in i cambiamenti cambiante è u culore, questu hè statu chì hè unu di e più maghiest di più di l'impresa più grande di a moda è hè un marcatu locu famusu.

Per un sapori più lucale, pruvà Shanghai Tang , una buttiglia di grandi modalità di ughjustu chì hè specialita in u vestitu chjamatu tradiziunale, da Cheongsams à Mao jackets è rigali cù disinni cuntenutiali. A marca hè stata scatinata in l'ultimi anni, chì l'intaressu di i disinni chjini unichi anu sviluppatu è a so nova magazzola storica in 1 Duddell Street hè spessu ricchi.

L'altra scagliale di grande scala da a voglia di verificà a ricerca hè Harvey Nichols.

Hong Kong resta l'unicu locu in Asia per avè un magazzinu Harvey Nics.

Un pezzu diffirenti è un cespugliu sopra sopra à e strade di SoHo hè Strada di Hollywood . Sta strada hè statu famosa per i so buttigli d'antichi da i 50 anni, è questi storia storie sò sempri cunsiderate i più boni piazze per coglie antichi chinesi in u mondu.

I toli ùn sò micca cumu impurtante quandu pareveru da l'esterniu, è vi sarete ricevutu in voi di voi avè una ricerca.

Centri di Shopping in Central

U distrettu shopping mall buiour is the IFC mall down on the waterfront. Questu hè spessu u primu gustu di u populu di u Hong Kong causa di u fattu chì si trova nantu à l'Hong Kong Station unni l'Airport Express tira in cità, u mall hè struitu trà IFC 1 torre è unu di l'edificiu più altu di u Hong Kong, IFC Tower 2.

I buttine in u centru IFC riflettinu u locu prezzu è hè un mistu di designer boutiques è più altu di vendita, cum'è Armani, capu è Prada ma ancu Zara è Vintage americanu. Hè ancu questu casa di u Apple Store di emblematicu di u Hong Kong. U giardinu di a seconda terra è un locu fantasticu per piglià un sopra à i buttreghi, piaceghju nantu à a vista nantu à u portu è u picnic.

U secondu mall hè u Landmark. Smaller, ma cun veru chì hè questu questu ùn hè micca solu Harvey Nichols è Louis Vuitton ma un altru ospitante d'altri nomi boutique da Parigi, Londra è Rodeo impuru. Eccu u territoriu ghjianu è sugerdaddy, perchè ùn cume una corti alimentaria, ma l'esperanu Calvin Klein, MODCHINA, Dior è Jimmy Choo, à l'altri.

Mercatini in Central

Prudentamente squeezed out by rising prices and prices of rental, Central ùn hè micca veramente un territoriu di u mercatu, ma sorpreneuru uni pochi ponu cuntinuà à mantene.

Nant'à i chjappi di Pottinger Street sò duie documenti di posti di u piazze chjamati ghjudicati di i mischieri, parrucchii verdi è altre funti di costume di partitu - hè un puntu supranatu durante i Hong Kong Sevens.

Vale ancu di esse a Li Yuen Street, o l'Attellu chì hè cunnisciutu parechje. Stu passaghju strettu hè riccuvutu cun vinditori scupiuni e robba in bagnu e bassa costata, sacchetti è scarpi. Ùn hè micca un pezzu nantu à parechji mercati maiori, meglienti di u Hong Kong, cum'è Tempiu Stradale, ma hè un aghjuntu di bonu à l'arghjintinu caru.