Trattoria da Romano: Eat the Famous Go Risotto di Pesci in Burano Island

Burano è i frutte di a laguna

Burano hè probabbilmente a massa di a terra più culurita in a famosa laguna veneciana. I caseri, hè stata dichjaratu, sò culurati per chì i piscadori solu à u mari pudete ricanuscianu i so domicili. Questi brillanti culurite sò diventatu cusì icòcicu annantu à l'annu chì i residenti sò avà dumandatu à ottene appruvazioni da a cumuna prima di pittura i so casi per assicurà a tradizione cuntinua.

Eppuru cun tuttu stu culore nantu à una isula cunnisciuta per u so puntuale (a solitaria viande di pisci anu avutu aduprà à fà!) U platu tutti circami hè assai biancu è sirvutu nantu à i platti bianchi, un pranzu chì riflettendu u geniu Italian per a simplicità è purezza di u gustu .

Cumu pudè Arrivà à Trattoria da Romano

Pudete fà vultà in Burano direttamente da viaghju da Venezzu. Hè u viuzzu. Ùn avete sviluppatu un gattivu per ghjornu in un ferry. Chì avete fattu questu quì: u vapuretto nùmmiru 12 vi porta da u Fondamente Nove à Murano è in Mazzorbo è dopu à Burano. Ùn pigliaraghju micca solu a via di Burano, ma si stalla in Mazzorbo, scapene è seguite i segni à Burano. Chiddu vi darà nantu à un passatu bonu, pianu nantu à un ponte à l'isula di Burano. In a manera chì vi vede u famosu campanule di u campanile, u campanile di San Martino. Ùn sò tutti i cacciati sò in Pisa chì sapete.

Da u trasportu di lignu apicultore nantu à a strata principalmente finu à u canali, vultò dopu andonu prestu nantu à u draghjornu principalu di Burano, Via Galuppi. Camini passavanu tutti i risturanti, ghjùnsenu passendu quelli chì i vittori insistu chì vede à i menu menus di lingua inglesa traduzzione, si corse più veloce si ci sò ritratti di l'alimentariu.

À a fine di a strada à a manca, prima di fà cumparisce a piazza, truvà Trattoria da Romano. A faccia di toalla è pruvate ottene un postu. Pudete riservà in ligna per ùn esse tombatu in l'internu atmosfericu cù i lucali; a terrazza hè ghjuntu bellu ghjorni bè.

Cosa à Ordine

Avà chì hè straccatu à a tavula, sì prestu à urdinà.

Vulete chì l'Anthony Bourdain hà urdinatu quandu ellu andà. Risotto Buranello, chì Tony chjamà «Risotto di pisci Gó». Eccu u clip.

Se si và à u mercatu di pesce di Rialto in Venise, vi vede questi di Piscu Gó, questi i pupuli fradici di a laguna, flopping around in i so prisidenzi di a pianoforte. Ùn puderete micca truvà un chjappa di unu in u risotto, ùn anu micca peghju, solu u brou aromaticu di i pesci hè utilizzatu per fà u famoso platu di arroz.

In veranu ponu aumentà u risottu cù un aperitivo di mare, chì ghjè ciò chì avemu fattu. Fai per un lignu liggeru digià sbagliatu. Ora sere prestu à fà u museu di tramuntana, o piglià u salto curta in u viaghju à l'isula di Torcello per vede l'esiliu bizantinu è i mosaici, comu ricunnisciutu in: Visiting Burano Island in Venice .

Cumu possu piglià a Great Food in un Ristorante Italianu

In quantu à manghjà in ustarii in u restu di l'Italia, ùn vede micca solu a menzione è l'ordine. Parlà à u camero. Parlanu l 'Inglesi. Ask what the specials of day are. Unu di e cose ch'e aghju trovu hè diventatu abbastanza universale: ancu se dumande una carta in Italianu è parlanu l'italianu à u camero, ùn avete micca avè u ricchizatu di u ghjornu ricitatu à voi s'ellu hè un furasteru, micca importa di quale regione o citadina in questa.

Cusì dumandate ciò chì hè megliu di manghjà da quellu ghjornu. Purtate. Per esempiu, i crabbi di cunfrontu di crucche lampanti di Venezia, chjamatu Moeche, anu una tempesta curta è variata (in a primavera) è lasciarete micca sè ùn dumandate micca perchè ùn ponu esse messi stampati in meni stampati.

Un paru di selezioni alternattivi di i bè buoni di Buranu si trovanu nantu à l'articulu di Martha: Ristoranti Burano .

Burano: Extraordinaire di ghjornu Trip!

Mi piace Burano. Hè culurita; Ci sò boni piazze per manghjalli, è u caminu hè bè. I rotuli di l'isule facenu un bonu viaghju di ghjornu da Veneza. L'isula di Torcello, un brevi viaghju di vaporii da Burano, hè ancu di qualchi restaurants. Martha hà una guida à l' Isula Torcello .

So go. Eat well. Amparate. Enjoy everything in the lagoon, ancu u pesciu chì ciurunu in u fangu.