U ghjornu di a mamma in Francia

Cunduce u ghjornu di a mamma per a seconda volta cù Fete des Meres di Francia

Pensate un annu di a mamma un annu hè solu micca abbastanza? Mums pudendu ottene una dosa di attenzione attendu da celebre Fête des Mères di Francia un paru di simani dopu à l'America hà u ghjornu stessu particular.

U Dia di a mamma si celebrà in Francia cum'è in u mondu. Hè u ghjornu per trattà a vostra mumera à qualcosa cosa; un ghjornu chì ùn hà micca bisognu di fà nunda è fate tuttu l'unurari, è tuttu u travagliu.

Data di a mamma ghjorni in Francia

Ci hè ghjucatu à un altru tempu di l'America chì celebra u secondi domenile di maghju.

In Francia, hè nantu à l' ultimu dumu domu di maghju salvo Pentecoste / domu nuvellu di quellu di quellu ghjornu, in quale casu hè u primu dominu di ghjugnu.

In u 2018 u Dia di a mamma ghjittati u domenica 27 di maghju.

Allora pudete darà a vostra mamma dui ghjorni di a mamma.

Celebrating la Fête des Mères in Francia

I matri scuprennu è i fiori, à volte un poema curtu scrittu da un zitellu. O pò esse più elaborate; forsi un sguardu o un rigalu maiò cù una buttiglia di bubbly chì hè sempre benvenuta. Ma questa hè Francia, cusì u nutrimentu hè impurtante. In fattu in Francia, qualsiasi scusa hè una bona è chì u ghjornu di a mamma hè particularmente famosa, a famiglia fa un arme.

S'ellu hè bonu, pò esse stati nantu à una terrazza o in u giardinu. Certi famiglie fegate cù l'amici; altre solu cù membri famigliale. Ma, invece o grande, u ghjornu di a mamma hè sempre un grand eventuali.

Cosa à manghjà

U manghjà esse qualcosa speziale. Cume di a crema di crescente sopa (hè quì u tempu di primavera cù tutti l'ingredienti freschi di staghjoni), seguita da u casgiu rintimentu di limonu è di romarin?

E si viaghjanu à u marinu , u maritu di più frescu è quarchi addintà una langosta hè l'alimentariu di prupone.

In cada locu chì a famiglia vive, sò sempre ingredienti righjunali, righjunali chì si usanu.

Storia di u ghjornu di a mamma in Francia

Francia hè un grande paese (u più grande di l'Europa), cù una populazione relativamente chjuca (appruntate uguali di u RU).

Napuliuni Bonaparti apparentemente prima pensamentu di l'idea per un ghjornu chì celebra i matri in u 1806 ma era statu micca presentatu à l'ora. In ogni modu, duranti u seculu XIX, u guvernu francisi addivintau sempri cchiù preoccupatu di a tassa di natalità è a pupulazione statica o di diminuzione, cusì celebrendu a mamma di e famigliale famigliale parevanu logica. L'idea hà pussutu agraria in l'anni 1890; In u 1904 i matri erani agghiunciuti à l' Unione Paterna è in u 1908 la Ligue Populaire des Pères et Mères de Familles Nomeuses hè statu creatu, rispunendu i dui omi di mamma di famiglie. Amiricani chì lotteranu in Francia in a guerra mundiali aghju avutu ancu una parte à purtà à l'Europa u Natale di u Patrizia di i Stati Uniti, una tradizione stabilita in u 1915 da Anne Jarvis in Filadelfia.

A grandi cità di Lyon hà avutu l'idee, prupunendu un Journée Nationale des Mères de familles nombusu (National Day of Mothers of Large Families) chì primu cilibraru in u 1918. Finalmente u guvernu francesu hà statu permanente è ufficiale in u 20 di maiu 1920 cù a Médaille de la Famille française .

In u 1950 hà finutu passà a lege cun una data fissa. Da quandu u ghjornu di a mamma hà diventatu una di e celebrazione più populari di Francia.

Duranti l'annu, ùn viaghjanu più maraviglia di a preoccupation attuale cun numeri di pupulazione, i qualifiche necessarii per questu l'unurariu peculiarmente francese an cambiatu.

In 2013, u numeru era ristrettu per 4 zitelli, ben educatu di sicuru, cù l'essenza più grande 16 anni.

Oghje, l'onore di a Médaille de la Famille Française hè stata premiata in tutta la Francia da i dipartimenti diffirenti.

Cundu in Francese!

Sè vo vulete vulete fà a vostra mamma felice, particularmente se hè in Francia nantu à a data, quì hè cusì vulete desiderà u sughjettu di a mamma: "Bonne fète, maman".

More about French Holidays

San Valentinu

U Village di St Valentine in Francia

Halloween in France

Thanksgiving in Francia

Edita da Maria Anne Evans