U Le Grand Colbert Restaurant: Una Elegante Spine à 1900 Paris

Situatu à u cantonu di unu di l'eleganti viaghjatori di Parigi ( galerie ), Le Grand Colbert hè un brasserie tradiziunale francese chì data à 1900 - ma a so storia stendi assai più ritornu.

I turisti è i ghjuridichi di a ghjente vinunu per lunch o cena micca solu per a cucina sòlida, bi prezzu à prezzu, ma ancu - ma micca più cusì - per u opulente comedor. Cù i so specchi di parete à u ventu, i pittura murale, i pani verdi è u zincu, u restaurant hè avutu in una Belle-Epoque Parigi antica, è questu hè cusì u so capellu.

Ci hè ancu un bustu impostu, umoristidu è pompiu di l'omu chì u nomu di u restaurant, hè chjamatu - Jean-Baptiste Colbert, ministru di u Regnu Louis XIV, ghjucatu da una di e cabine di cori.

L'attraversu tile-mosaic floors chì grazia i locu sò idèntici à quelli chì sò truvati à a Vicenza Contea vicinu, è per una bona ragiunata: prima hè stata fatta in un restuitu à u turnu di u XXu seculu, u Colbert era stessu un passaghju , custruitu in u 1825 è un rival à Vivienne. Stu longu legatu appena l 'onore di esse chjamatu u patrimoniu parisino in l'ultimi anni.

A so cumpagnia di u Regali Parigine, u Grand Colbert hè una bona scelta per i visitatori chì vulissiru diventà un àiu in cunvivialità di u Pariginu. Ùn hè un stabilimentu di stella Michelin, ma quì chì hè vera cun un vantaghja: u restu hè accessibile per i visitori di u pressu mediu.

Aghjunghje sta qualità cù altre pratite parisine cusì classale cum'è a Gallopin vicina (vede a nostra rivista completa) . Quandu vulete cercà un pocu di lussu è tradizione, ma ùn pò micca furnisce una grande pompa è circustanza, questi tradiziunali di cità sò una bona scola.

'Ambiance

Quand'ellu ghjunghjenu à u Colbert, u primu cosa chì puderebbite avà hè quantu hè spiaggiu - una funzione accentata da i muri ispusati.

Soffia à u teppu attraversu, luminiscente rossa, rossa è decorata di parete pintada è cabine in pelletteria sottocetti in un'atra longu persa; a Parigi di i boulevards è i populi cinesi. Da u Folies Bergère à u Teatru di a Renaissance , sti chjappi è cabarets sò primarmenti à u publicu di a classe obrera; simbolizzanu un novu tempu novu di a mudernità in a capitale. Ci hè un qualchì scontramentu chjappu di piglià un ochju di quellu perì passatu, seghjuleanu traversu e numerosi caldi di u territoriu è perguzendu i so buttreghi, o com'è ellu pudete esse quì, cena in unu di i so risturanti storichi.

U Colbert hè bonu per i turisti in parte perchè u viulente hè cusì elegante ma micca assai-fusty. U pranzu semi-casual hè a più bella possibbili cum'è celebre una occasionu specialu per a cena, vistutu intelligente per un show in un teatro vicinu prima o dopu.

I servitori sò simpatici è favurizati, disposti à cumprà e dumandicheghji chì in altrò di a Parigi puderia esse cumprati cù una crescita ligurevule (creà un pranzu per i vostri bisogni di nutizie, o cuddà un passapellu pè i zitelli sottu à a table). Questu facenu bè bè da attraente à i visitatori chì sia fatte intimuriti da i stabilimenti chì ùn sò micca bè cumprendi di i so cumpagni di i so patroni.

U Menu è Fare

U propiu attuali Joël Fleury è u so chef offre un menu accodatu cun qualchì manera prima, cun menu in particulari, inventore, di i classici francesi, da blanquette de veau (un pezzu tipicu di vitedda gallu) à i bistecci di fille francese.

L' opzioni carte include Sole Meunière cù patata steamed, pate confit avec garlicky patates e insalata, vegetariana "gratin" è tartare di vapeur. Intantu, i grande pignotti di bacchusini pòt include ostriche, langosta, gambarinu, muscoli, crab, o tutte e cose, è sò più bè cù un vetro di u vinu biancu seccu, cum'è Pouilly-Fuissé o Chardonnay.

Ma u menù di prezzu fissaru, offriti à u listessu priculu per ghjunghje o per pranzu, pò esse a vostra better bet, especially in un modest budget. Prova u "Menu Grand Colbert", chì cumpresi dui platti (pranzu principal è principalu o platu principalu è a pusizione) per 30 euro, o trè pranzi per 40 euro.

U vinu è i prudutti sò micca inclusu. ( Nota: queste è altri prezzi citatu in questu articulu sò precisii à u mumentu di a pubblicazione, ma pudete cambià à ogni mumentu).

L'opzioni per i primi includeu u furmagliu piccu di caprettu annantu à l'insalata di mesclun (l'opzioni vegetariana), cipolla di gratinu, sei ostriche, o diliziu di lenteja cun filet d'ova di coddu è ova di codi.

I platti principali di pruvà prupone una salmatura curretta di salmone è l'opacive di lente, chì hè menu piccante è bè cumminenti, cù noti di cilantro frescu. Ogni opzioni include carne stofa per sete ettari è sirvutu cù patati purpi; pezzu di pezzu d'ànitra sirvutu cù patata salteada è insalata, è raghju (pezzu) cù capelli è patati steamed. Nisuna opzioni vegetariana hè di listessa prima in u menù, ma pò esse bisognu à dumandà unu.

Ci hè ancu un menu di u zitellu (menu di 20 euros) chì include bistecca o salmone cù patati purciuti, acqua cù xarru aromatizatu è un ice cream per dipinna.

Dessert

Per a dinamica, a "cafe gourmand" hè ricumandata: hè una cullizzioni tradiziunale di castageri francesi in forma miniatura, da macarons à Paris-Brest foglia fritte cù crema d'avellana, à mini creme-brulees, all served with a strong espresso. Tutti i pasticchi e pasticchi includenu in sta postula preferita di i diners indecisivi sò diliziosi.

Ogni opzioni di postres include Baba au rhum, un pappu di levadurì imbottitatu in rum è chinu di crema; Chocolate fondant (servitutu calda), faisselle con coulis di frutta roura (un ligame, iogurt-like fresh cheese), è, nantu à a carta, una varietà di furmagliu francese.

Drinks

I menu di u menzu di u cumpletu ricevutu i vini francesi è internaziunali da u biancu à u rossu, u champagne, cocktails, aperitifs è digestifs (after-dinner drinks). U cicculata chocolate è u tè hè ancu cundutu per esse bonu, è hè servutu primordu in a sera.

Le Grand Colbert ùn hè micca u locu per esempi di a culinaria più antica di Parigi - ma per un ambienti piacevule è storicu chì si senti un pocu di tempu di ritornu à a Belle Epoque, hè una bona scelta per lunch o cena. A tarifa hè abbastanza decentu è hè particularmente accessibile si ordene un menu di prezzu fissatu. I postruti sò particularmente bè, è u serviziu hè allughjatu. Questu restaurant duverà esse in u so radar, se vulete avè un ghjornu espluratatu di i vechi di galeries di i Grandi Boulevards, shopping è pigliate e ritratti di i passageri fotogenichi cuparti.

U Attuolu U Puntiglione

I nostri Pros:

Nostri Cons:

Location and Contact Information: