Un capu di settimana in Saigon

Trè ghjorni à a cultura di u Vietnam è di u Capitale

Saigon hè una metropole chì hà pulsendu in u so modu di diventà unu di i siti urbani in Asia. Hè a so pròpia rivalità cù i gustos di Bangkok, Singapore, Sciangai è Hong Kong in l'asditi famigliali di a cità di l'asiatica, chì offrei chic bars, shopping grandi è una di i più culinàries deliati di u mondu.

Eccu cumu fà u più di un capu di ghjornu in Saigon, pigliatu in u megliu di i posti cun una bona dosa di manghjà, beie è cumprà (u triunviru obligatori di qualsiasi mini-rombi!).

Night of Friday Night

Verificate à i vostri lodgings di scelta è ghjunghje per una sera fora, u modu di Saigon. L'opcions di u Centru di l'uparazioni include u Park Hyatt (compari i prezzi) o Sheraton (compari i prezzi) s'ellu avete u budgetu per sparisce. U Duxton di 4 stelle ( cunzate i prezzi) hè un grand choise chì offre un stasgiu cómodu per un pocu spaziu di più (quartieri di US $ 120 per a notte), mentre chì un mini-hotel simpaticu è fiduciale (se ùn avete micca bisognu di l'aspittà 70 ) hè l'Hotel Kim Long , just off the main street Dong Khoi Street, cù chjassi di US $ 30 a notte.

Per una prezzi di cottura in un locu buzzing, testa versu ZanZbar (41 Dong Du). Un bar illuminated cun un ambiente cunigente è un'ambienta amichevuli, ZanZbar ha una carta di bevande dilettante cù qualchi cocktails (pruvate l 'Lemongrass Collins), è un menzu di delicious snacks bar-modi asiatichi.

I restaurants di Saigon offre una multitùdine di cucini, ma l'alimentu vietnamita ùn hè dubbitu à u cima di u vostru agenda.

Per una introduzioni più fine à l'alimentariu vietnamita, Hoa Tuc prupone una grande selezzione di platti lucali in un ambiente chic. Hè situatu in i terreni di a Refineria (74 Hai Ba Trung), un pocu enclavu di ristoranti è bars chì prima sò serve com una refineria di l'opiu.

I platti in Hoa Tuc sò largamente in a settimana di i US $ 5-6 è po ghjunghje a scacca da insalati freschi vietnamita à mariscos.

Pudete puru optà per finisce u manghjatu cun ghiaccio inspiarvucatu vietnamita cù sapori, cum'è u pullu ghjustu o ghjustu.

Sì più prudutti sò in modu per andà in Saigon Sa barca di u Caravelle Hotel (cantone di Dong Khoi è a Lam Son Square) per una di e prime visioni di i luci di a cità, o cresce a strada per funky Q Bar per una nightcap sottu l'Opera Casa.

Sabatu

Resistennu l'attrachju di e shop è cafe (per ora!) Visitannu da parechji siti più famusi di Saigon, u Palazzu di Reunificazione è u Guernu di u Guernu .

Si caminava da un hotel in u centru, piglià un sughjornu in u famosu uitu di Dong Khoi finu à ghjunghje à a Cattedrale di Notre Dame, chì hè flanqueatu da l'ufficiu postale storicu centru à u dirittu. Dopu un pocu dirignu quì, seguite u Palazzu di Reunificazione (106 Nguyen Du) - a scena di a caduta di Saigon è a fine di a guerra - vi pudete piglià una visita guidata di i camboni retro-furnished. S'ellu hè sempre in modu di storia, in u capu à u Guernu di u Guernu Museu (28 Vo Van Tan, District 3) per un fascinating, si disturbante, visualizazione di ritratti è altre salvezone di guerra.

Intunarà di definitu à esse bisognu di un cane forte per ora (probabbilmente di a varietà chicca dopu à tuttu chì traipsing around in u caldu steamy di Saigon), perchè capu versu Trung Nguyen detta Diamond Plaza (34 Le Duan).

Un insèmule di una famosa marca di cafe vietnamita, questa cafe offre e tàvule in a forma di i cuncetti di cafè vietnamita è una selezione di raffurzazioni da a righjoni di u crisciulaghju di u paese di u paese, u Central Highlands. A varietà suvita hè Legendee, prodotta usando enzimi digestivi da una civet o capedetta locale - hè definitu un canzone di u gustu!

Per un lignu viertu in Vietnamu, si tratta à Quannu Ngon (138 Nam Ky Khoi Nghia). Hè prubabile di ghjunta (in solitu cù famiglie lucale), ma l'alimentazione hè sempre valendu l'aspittà. U risturante hè stata postu per vende u megliu venditore di strada attraversu u paese, ogni rinumatu per u so spaziu particulari. Pudete viaghjà in ghjiru à u locu di u ristorante per vede ogni stazione di cozzione in accion. Must-tipprova à u menu sò u viteddu di sal de piumate è e cudotti d'aranciu.

Praticà quì sò un valori boni valenu, cun uveru US $ 2-3.

A caminari fora di a festa, a capu à e shopping vicino, trà Le Thanh Ton è Le Loi, vicinu à a cruciuta Pasteur è Nam Ky Khoi Nghia. Questa hè una bella zona per a vestiti, tessili riloghji, stoffa è accessori. Ipa-Nima (à 85 Pasteur, o in a nova succaldera à u 77-79 Dong Khoi), un pianu colorale di emporiu in casa per sacchetti è carteri altamente creativa è unicu.

Per una tarda in cafe, fate una stazzanna di zuppa di La Fenetre Soleil (135 Le Thanh Ton), un spaziu di bohemia, di stile di vendita in vendita, cun làmpara, un grandore francese, un grandi finestu francese è mudelli parmettichi. Pruvate u so zucchino ginger di una cosa rinfrescante, o a cafè vunnevule di cibo tostato francese, allughjendu à un sufettu o u canopied daybed.

Accumincia u vostru sàbbatu à a notte cù una vittura à u Tempiu Club (29 Ton That Thiep), un locu cù l'ambienziu di un club statunitimu di signori. A puntata hè Quandu Nuong , un postu excelente per a barbera vietnamita. Eccu, ci cose u so propiu alimentu in u centru di a vostra tassa, i langue vanu vivu è a cerveza hè soprista cù u ghjacciu: offre una diversione, l'experienceu locale, è l'alimentazione hè diliziosa.

Amber Room (59 Dong Du) hè un novu novu postu di notte di notte per fugliale in un spaziu intimu, sustinutu da i melosciuli. Pruvate a basilica martini per quarchi vitturiana inspirata.

Dumenica

Un principiu tardu ùn hè dubbitu in modu cusì à l' Au Parc Café (23 Han Thuyen) per un brunch senza piacè. U cafe di stile di l'altru techu di prupone zuccherosi freschi è dispunibuli chì varienu da i cumminzioni occidentali tipichi à l'Orienti orientali inspirati; Tutti avianu un bent healthy.

Pigliate un viaghju à u famusu Ben Tanh Market si tenete a energia à sparisce. Avete un'assicenza attraversu (ma poi ponu esse l'averebbe a vostra bundaini cumpagnie) è fate cuntà i posti alimentari interessanti. Per pranzu, Tib Express (54 Phan Boi Chau) hè un locu frescu è vitturianu è vitturianu di a strada, cù una bella selezzione di frischi di primavera.

Per un'altra terapia di ùltima minuta, testa versu Saigon Kitsch (43 Ton That Thiep). Quì pudete piglià un colori, colti di colore è editi di cungofine, o arti di propaganda da Dogma à u pianu di sopra à un divertente souvenir di a vostra stima di Saigon.