Viaghjà à Sudamerica di sta casta? Eccu ciò chì passa!

L'America di u Sudamerica hè un lividu cuntinenti in qualse tempu di l'annu. Ma in u tempu più freti hè impurtante sapire chì e staggione sò riversati sottu à l'equatori.

Questu significa chì avete vistu l'attività di i vignaghjoli chì andavanu in primavera è preparanu pè travaglià i so prudutti in l'area rurale. E mentri à l'equatori, i tempi sò fermani in tuttu l'annu, assai spazii di u cuntinenti anu a sesta stagione di questa ora di l'annu.

In tempu cù l'iniziu di a primavera, ci sò ancu assai attempati è avvenimenti per apprezzate in a Sudamerica di sta casca, è quì sò parechji punti di e celebrazione chì valute a visitarazione di a regione.

U ghjornu di i morti, in tutti i cuntinenti

Questi celebrà a falla ancestrali mortos sò in principiu di nuvembri in linea cù a tradizione catòlica di u Santu Santu . In ogni casu, in America di u Sud, questi festini anu pussutu parechji elementi di e credenze culturale indigene in u mondu.

U Halloween hà ancu divintatu una parti di u festivale, particularmente in cità chì anu influenza occidinali più grande, anche si e celebrazione tradiziunali sò particularmente notevoli in u Brasil è l'Equadoru. In u Brasil, e chiese è i cimiteri anu unipochi di famiglie induve candele è celebrendu a vita di famiglie morte. In quandu in l'Equadori famiglie riuniscenu in i cimiteri induve sparte a culazioni tradiziunali cumperu una pompe di frutti spicifichi cunnisciuti com a colada morada.

In Cuenca, sti festioni sò cumminati cù i preparazione per u ghjornu di a Independenza di a cità, chì si celebra u 3 di nuvembre, u ghjornu dopu à u ghjornu di i morti. Questu hè un u tempu particularmente stridente è cumbugliu per visità a cità Ecuatoriana.

El Senor de los Milagros, Lima, Peru

A storia di questu festival si data di u XVII seculu, quandu una figura di Ghjesù Cristu à a crucifixion avia statu pittatu di un esclave africanu chì era statu purtatu à u Perú da Angola.

A cità di Lima hè stata chjappata per un terramotu devastanti, ma quantu di l'area circundante era demolitu, u muru di sta pintura manteneva toccu, è divintò cunnisciutu com'è "Signore di i Miraculi".

Oghje stu pittura hè celebrata in uttrovi annu cù una prucissioni traversu i strati di a cità, chì ghjugna centenari di millaie di persone, induve i strati sò affabetu cù decoru viulente com'è una parte di a celebrazione.

Oktoberfest, Blumenau, Brazil

Questu hè unu di i grandi festioni più ghjunti in Brazil fora di u carnaval in Rio. A cità di Blumenau celebra a so populazione alimana durante a festa di l'Uffiziu, cù assai attività, alimentazione è beie.

Oktoberfest in Blumenau hè stata creata a più grande celebrazione in America di u Sud. Ci hè ghjucatu à u Parcu Village Germanicu, è principia cù a cumpitenza di sceglienu l'urtageru Annuercitu annali. Ci sò ancu assai i manifestazioni tradiziunali, cumpresi i cudi germanici, ballu folklori è musica. Forsi una di l'attivi più interessanti hè a cuncurrenza per vìviri un metru di a biera, da una di e vetro in particulare pruduttu cù i so coduni longu hè stata di l'avvenimenti populari di a festa.

Fiestas Patrias, Santiago, Cile

Accolta l'18 di settembre è u 19 di settembre annu, e Fiestas Patrias sò un festività patriòtica in Cile chì non solamente celebra l'indipendenza di u paese, ma ancu celebra u rolu di l'esercitu di u paese in a storia chilena.

Ci sò parechje attività realizatu duranti i dui ghjorni, cù a maiò parti di a piazza di Armas. Hè a so casa di parechji parati dopu l'apertura di a festa da l'Archevatinu di Santiago. In tempu cù i parati è l'ondulazione di i bandieri chilenesi.

Un altru attu di patriottisimu hè a preparazione è l'interdumazione di l'alimentari tradiziunale è u bè, è questu spessu saranu l'empanade chilenca, chinu di viteddu di vacca, cipolle, ova, olivi è pasci. Chicha è Pisco sò cunsiderate liberalamenti durante l'eventuali, particularmente dopu à a sera, mentri l'alfajore tradiziunale sò un postu pupulari durante a festa Patrizia.

Buenos Aires, Gay Pride, Argentina

Questa stagnazione annata hè aduprata à u secondu terzu u Novembre è hè unu di i più stondi in Sudamerica cù più di 100 000 assistente.

Buenos Aires hè spessu cunzidiratu com'è una di e cità più influenti europei in l'America miridiunali, ma i celebrazione anu music cun un attellu puliticu sud-americanu. Ci hè un bellu entretenimentu provisto nantu à a strada, cù carrossati chì sò in u cori di l'armata hè grandi è cun appruvazioni appruvati, mentri chì ci anu ancu parechji artisti di mostra è festivals di cinema firmati in a cità per accumpagnà a manifestazione Gay Pride Buenos Aires.

READ: Top 7 Ciudades per Gay Travellers in Sudamerica

Mama Negra, Latacunga, Ecuador

Sta festa religiosa chjama l'influenza catolica è indigena durante i manifistazioni à a fini di sittembri, è si fece torna per a seconda volta di l'annu in a seconda settimana di nuvembre in fendu cù l'avvenimenti di u ghjornu di l'Independenza.

A storia dice chì in u 1742 u vulcano chì suprana a cità era vicinu à a destruzzione di Latacunga, ma quellu di u populu hà pricatu à a Vèrgine di a misericòrdia, cù i schiachi neri chì anu purtatu à u travagliu. U festivale di Mama Negra hè statu creatu per celebrà a cità fora sparata.

L'avvenimenti fate un grande desfile induve i carattichi miticu facenu attraversu a strata, mentri ci hè un grand festa chì và à a fini di a notte. A tradizione di sta festa chì hè spessu discussioni da i visitadori, ma accettata da i lucali hè chì a Mama Negra stessu hà a so faccia blackened for the event. I locali dicenu questi honori i schiachi neri è u so rolu chì pricavu pè a cità.

READ: Monasterie in Quito

Celebracion de Independence de Cartagena, Colombia

A liberazione di l'America miridiunali da i forzi coloniali spagnoli è portuguesi era quarchi cosa chì passava à pocu pressu à parechji anni. In ogni casu, Cartagena era una di e città più antichità per a divizzione di l'indipendenza.

Marcatu l'11 di nuvèmmiru, 1811 quand'ellu hà fattu a dichjarazione, questi festioni annu sò un festa culurita è riotosa. Hè alimentatu cù una grande passione è u patriutismu per a cità è spende durimenti per a settimana prima u 11 di nuvembre.

Ci hè molti di musica è partiti, è i vittite sò spessu vestiti in costume vistosa di culurite cù grande frontiere. A tradizione di catturà fuccionarii significa creà bellu rughjoni, è a ghjente amarà ancu di spedinu ghjunghjenu l'acqua è l'scuma in una bona manera di natura in li festioni.

Sema di Puno, Peru

Questu festival hè in Novemberu in a cità di Puno vicinu à u Lavu Titicaca . Ogni annu, questa festa bonica celebra a vita di u legendu incasu Manco Capac. A Sema di Puno include una seria di manifestazioni chì riclamà è celebrendu u legger legendariu. U locu locu di u folklore Manco Capac hà sviluppatu da l'acque di u Lavu Titicaca per diriginu i populi Inca.

U ballu tradiziunanti è a musica di u centru di stadiu cum'è u festivale edità in tuttu a settimana, culminannendu cù una grandate desfile chì migghiara di e persone lucernario in vestiti grandi. In u ghjornu passanu à traversu a cità cù un gran rumore chjuche è music è à a sera ùn ci hè scatto di cervecita lucali è di spiriti per aiutà à seguità a festa in tutta a notte.

Semana Musical Llao Llao, Bariloche, Argentina

A cità di Bariloche hè spessu cunzidiratu com'è un pezzu di Suvietica in l'alti di l'Andina di l'Argentina. Ùn sò micca surprised with its beautiful mountains and lakes, è una grande storia di pruducia a chocolate here.

Semana Musical Llao Llao si faci à u Grand Hotel Llao Llao à i fringes di a cità. Hà presenta una seria di i megliusisti di musica musica classica in u mondu, ghjucanu contatti duranti ottu ghjorni in l'ultima settimana di uttrovi. U primu festival diventonu in u 1993, è hà da a forza à forza da quella ora, attraendu u talentu musicale classico musicale di l'Argentina è assai stanzi grandi di u mondu.

NON MISS MISS: Musical Best Festivals in South America