Visiting New Orleans in December - Quandu hà bisognu di sapè

Dicembre hè un tempu bonu è festiu di l'annu per visità New Orleans. A cità hè imbarazzata cù l'aligria di vacanza da u cima à u fondu. L'attività per i zitelli sò particularmente abbundanti, da tè di parechje cun Santa à u Royal Sonesta à Celebration Under the Oaks, un festival di luci in City Park. U tempu chì ingressa à a zona fresca (chì hè ancu una pocu più bagnu da e temperatu à u nordu), chì facenu pussibile è còmiseriu à aghjunghje è di scopra qualchì parte di l'attraffiu dinò in l'attraffiu dinò di a cità. In più, i chefs accumincianu à fà creà i so gumbo , u gustu eccezziunale quì favorevule à i lucale.

I santi vinevanu finu à a fine di a so stagione, per questu hè un u pianu assai bellu o assai dolenti per parlà di football cù i lucali (è i lucali si allora à parlà à u football), è i Pelìchi chì sò più pugilati sò in ghjocu. Pigliate a catturà un ghjocu di un o dui!

Perchè hè una ora populari di l'annu per visita, i prezzi di l'hotel sò assai altìssimi, ma ùn si trovani affare si trovanu intornu à un pocu.

Cunsiglii

Hè assai improbabile chì avete bisognu di pantaloncini o camicie in u mese di dicembre. Pantaloni cusette, calzari boni calzari, calzini stuzzichini, camicose longues è capiglii extra (sweaters o polari), u pilatu d'inventimenti neri. Probabili pussibule micca bisognu d'una parka seriu è stivali di neva ùn hè micca necessariu, ma qualchì acquiccione di capering calzone (scarves, cappelli) sò una bona idea. Comu sempre, portanu un pocu più vistutu formali si pensa à cena in un di i restaurants di a cità .

Dicembre