5 Bocadillos sud-americano classico in i Stati Uniti

John Montagu, u 4 Earl of Sandwich, hè spessu attribuitu à a creazione di u sandwich ; però, probbii era micca a prima persona di amandite articuli squished entre dui fette di pane. Ma u amicu di u 4u Earl of Sandwich di l'affettu facianu successu à u soprannucciu à questu culle. Pocu dopu, u sandwich mancò u mondu, chì offrennu un nùmmulu infinitu di variazioni.

In u 1816, ricette di sandwich principiate in i libri di i solidi americani purtati da i culoni britànichi. Ma, per un pezzu tantu, l'sandwich era un alimentu per l'elite, chì u pani era un uperientu bonu è difficiule di pruduttu, in particulare in u Sudu induve un triatu era necessariu d'impurtanza. L' Encyclopedia de John Mariani di l'Alimentazione Americana è Cerveza , cum'è informatu da Food Timeline, spiega chì,

"Eliza Leslie's Directions for Cookery (1837) si prisintò un sandwich di uveddu cum'è un platu di cena, ma era micca finu à più tardu in u seculu, quandu i pani di lu pane biancu diventenu un raportu di a dieta americana, chì u sandwich era assai populari è funzutu. In u 1920, u pane bianchinu era chjamatu "bread sandwich" o "sandwich loaf".

Otto Frederick Rohwedder hà inventatu pezzu u pezzu è un modu di mantene u pezzu friddu in u 1928, è chì cuntinuava a tendenza per sandwich. Infatti, dopu à l'invenzione di u pezzu di prezzi, più pane era cunsumatu ind'è i Stati Uniti, è hàlevatu à un incrementu di i vende di i pratos è di l'aromaticu à u pusitu nantu à u pane. Pane Meravale hè statu inventatu in u 1930, u ceppu d'uva di Welch fu inventatu in u 1923, u buttega di peanut di Peter Pan hè stata inventata in u 1928 è u furmagliu di Velveeta hè stata inventata in u 1928. Oghje, u sandwich hè una parte essenziale di a cucina sulariu.