A Guide to Senderismo à Dzongri Peak in Sikkim

Aventura in u Himalayas di una Lifetime

U clásicu caminata à u piccu di Dzongri (altitudine di 13,123 metri) in West Sikkim, l'India, passa per i foddi magnifichi di rhododendron è culmina cun vede magnifica nantu à i Picos di neve di Dzongri. L'emozione di Dzongri, u locu di reune di l'omi è i muntagni di muntagna, hè un attore d'assicuranza.

Quand to Visit Dzongri

A più bona volta di visità Dzongri hè di a mità di marzu à l'aprili, è da settembre à a mità d'uttobre, perchè evite micca e nevada è e pilone di monsone .

In ogni modu, causa di alta altitudina, ci hè una possibilità definita di u clima chì impone ghjaghjite impegnu in ogni mumentu di l'annu.

Per andà à Dzongri

Accogliu u vostru viaghju da New Delhi . Pigliate a Railways indiana 12424 / New Delhi-Dibrugarh Town Rajdhani Express per un vechju di 21 ore per New Jalpaiguri. Da New Jalpaiguri, a megliu opzione hè di cumprà un taxi per u viaghju di sittighjornu à Yuksom, a prima capitale di Sikkim è campu di basa per a caminu Dzongri.

Arrangement Dzongri Trek

Yuksom hè un picculu paesi in Sikkim cun una populazione circa 150, vicinu da e muntagne. I strade abbandunati è veduti di i picosi chjappi in neve produzenu un cuntrastu cuntrastu cù i strati d'altri stancu di Delhi.

Hotel in Yuksom hè aiutu. Aspettate di sparte un bagnu. Avanzate in Yuksom cun una guida, coccu, è porter è cumprà l'azzioni chì avete bisognu. L'economia di Yuksom hè basatu principalamenti in u turismu, cusì a logistica necessaria per a trek pò esse disposti locale.

Oltre, numerosi agenti di viaghji in Gangtok ponnu organizzà a caminata Dzongri in anticipu.

Ogni omu devenu esse registratu à a stazione di polizia in Yuksom cun una prova di identità valida. I permessi di trekking sipurtati sò ancu obligatori per i stranieri. I permessi di trekking sò dispunibili in uffizii turistici in Gangtok o Sikkim House in Chanakyapuri, New Delhi.

U Dzongri Trek

A caminata accumenza da u Parque National Khangchendzonga in Yuksom. A caminata à Dzongri hè ideale di cinque ghjorni, cun un jornu d'aclimatisazioni in u paese Tshoka. In ogni casu, hè pussibule cumminate in quattru ghjorni s'ellu vulete saltà u ghjornu di aclimatizzazione.

Eccu una generale di ciò chì aspetta di cume di i quattru ghjorni di trekking.

U ghjornu 1: Yuksom-Saachen-Bakkhim-Tshokha (11 chilometri) - A caminu à Tshokha passa per i densi foresti tropichi di u Parc National di Khangchendzonga, cù vista grandiore di i picosi di a muntagna è a musica mistica di u fiumu chì devendere in a valle. I primi cinqui o sei milla di a caminu sò assai faciuli, cù cascati pittoresce, uni pochi di ponti, e magnifichi fiori roodroni è roododendronu. L'ultimi pochi chjarate sò particularmente forti; a caminu hà sempre un ascensione cuntinuva cù un gradiente di 45 à 60 gradi righjuntu à Tshokha. Stu segmentu di a strata pigghia ottu ore.

U ghjornu 2: Tshokha-Phetang-Dzongri (5 chilometri) - Questa parte di a camicia pò esse sfida. Puderete pruvà cunnisciutu sintomi di a malatia di a muntana aguda a causa di l'altitudine. Un giornu di restu in Tshokha puderia aiutà à l'aclimatisazioni, cusì cunceta quì prima di decide di saltà.

L'avventura in questu segmentu hè cumposta da e chjami intermittenti è i nevagu frequenti. Ancu se u fogliu hè bellu marcatu cù passi di legnu, a neve pò volte volte e invisibile, è pudete piglià in una tempesta di nevicata à sta via.

U Dia 3: Dzongri-Dzongri Peak-Tshokha - Questu hè u scopu di a caminata, è ùn site micca dettuatu si u ghjornu hè chjaru. Avete una vista spettaculare da a catena muntosa di Kangchenjunga, u più altu massimu di l'Himalayas in India, visibili da u Dzongri.

Day 4: Tshokha-Yuksom - Segui u listessu stradellu di Tshokha à Yuksom.

Dzongri Trek Tips

(Scritti b'inputatu da Saurabh Srivastava).