Baba Yaga: The Russian Fairytale Witch

Ella Vive in una casa nantu à i Chicken Legs!

Baba Yaga hè una bruciata di u folklore russu chì si prisenta in i tradizziunali di i cunti tradiziunali è muderni. I so putere, e caratteristiche, è i cumbuli fessighjani temà è fascinante. Baba Yaga hè spessu vistu cum'è malignu è scary, ma di volte, ella cumporta com'è aiutu à l'eroi o l'eroine di a storia. Ch'ella sia dolce-tempered o ill-natured, a so saviezza hè inutile; Hè a so antica, cum'è u boscu russu scuru chì occupà è tira i so cunniscenza di l'età.

A più famosa, Baba Yaga hè stata di manghjà i zitelli, un avvirtimentu contru u viulinu in i boschi.

I visitori à Russa puderanu vede Baba Yaga illustratu nantu à l'arte popolari. Idda ancu in i cartoni russi. Hè impurtante per a cultura russa hè chì quella famosa cumpusitura hà dettu qualcuna di i so travaglii dopu à ella, è ghjè cum'è prevalente cum'è dui altri caratteri più recenti , Ded Moroz è Snegurochka . Se vi vede una brutta strana è scary cun e seguenti caratteristiche, sapete chì avete ghjustu cum'è Baba Yaga.

Cume Baba Yaga Sembe

Baba Yaga exhibe una figura interessante fisica. Ùn si ne pare com'è a bruci tipica chì teme i zitelli à u Halloween in i Stati Uniti A so faccia ùn hè micca verde è ùn porta micca un capeddu puntatu.

Baba Yaga hè inveci una vera donna fatta, spessu cun un nasu longu chì hè cunnannatu è un mandibula chì feghja i so dentate di ferru à i so timbi più ricenti. U so modu sceltu di trasportu hè un mortero, è si trova scrunched up in u so tastu, perchè chì u zucchju di u vaghjolu s'assumiglia à una sola pierre di peda.

A pùa ch'ella usa com'è una forma di paddle per spinta in a direzione chì vole per andà. Ma u pesu di u muratu è u pidulo ùn la pesa; puderia vola ancu (per suprattuttu). Hè spessu illustrated whizzing through the forest this way, i so peri anu duppiatu o cullendu nantu à u liceu di u morturu, cù a so squattera di bruciosa in u ventu.

Un atribuisci chì l'accadenza Baba Yaga cun i sannini americani hè una scupa. A so scupa hè, in modu tipicu Russo, fattu di biddezza. Ella usa l'scupa da scumpari l'impiegazione stampata chì u mortero fa quandu si sguassà.

Où Baba Yaga Viva

Baba Yaga vive in una casa magica chì hà una vita pròpia, è hè quant'è un caratteru di folklore russu quant'è Baba Yaga stessu. A casa si prisenta, à u primu mancu, com'è una casa normale. A spezialità più cercana aghjusteghja chì a casa stendinu nantu à i ghjovani di u gaddinu chì li permettenu di trasfurmà in cunfurmità cù i brami di Baba Yaga.

A capanna hè o cussu scritte in u frangate è senza porta, o rende a so volta à i visitori per esse cusì chì a porta ùn resta micca vistu à elli. A capanna pò ancu ghjittà in un rimulu, facendu chì l'impositu impedente. A capanna ùn diventerà a so porta dopu chì un magia o rima hè dichjaratu.

I Surghjenti di Baba Yaga

Baba Yaga hè volte parechje cù parechje caratteri chì sò in u so putere, o sò rilativi cù a so manera. Per esempiu, hà tene un cavalier in a so impiegazione chì rapprisenta u alba, a sera, è a mezzanine. Hè rifficiatu cum'è un cavalieri bianchi, un cavallu rossu è un rimanu nìuru. A vanda cugina hè dinò dettu a teni una figliola, è quarchi vota hà servitori invisibili per aiutà à a so capanna.

Aziende animali anu ancu in i storii di sta casta da Russa.

Baba Yaga in Russian Fairy Tales

Baba Yaga hè parechje in parechje cuntese cù variations deveni à a fonte. A storia cchiù famosa chì Baba Yaga hè di "Vasilisa la Bella". Vasilisa hè mandatu da a so missagerie per recogerà u focu da a capanna di Baba Yaga, senza travagliu fugliale. Baba Yaga aghjunghje à aiutà si Vasilisa pò cumpienu e cumpetenze di cumercii davanti à a satisfaczione di a brucia. Vasilisa, cù l'aiutu di una unica magica è di i servitori invisibili, cù i trè rimanni chì marcanè u passatu di u tempu, cumplene a cumpitenza è hè datu u focu magicu. All ends happyly when their skills scumpressate l'attitudine di u tsar, è si mette à ella.

Altri raccunti sò una variazione annantu à "Vasilisa la Bella" è includenu un scatula di cast de caratteri.