Central Museum National Bank in Quito Ecuador

Nazionale Nazionale di Bancu Centru di l'Equadoru, o in inglesu chjamatu u Museo Nazionale di u Centrale Centrale, hè nantu à a cima di ogni lista di u listinu à visita Quito . Ùn hè solu u museu più apprezzatu, ma spessu hè l'unicu visitu di u visitante quandu u tempu hè limitatu.

Hè veramente u primu museu chì visitate in Equadoru quasi 1500 pezza da pre-Inca à u ghjornu attuale sò in l'esposizione permanente è presentati chronologiquement.

Questu fa per una bona presentazione per a storia è a cultura di u paese.

Ci hè parechji ore per visità u museu, l'artefattura abbiananu da l'era pre-ceramica (4000 aC) à u finalu di l'imperu Inca (1533 dC). Alcuni di i pezzi populari includei pumati chjappi in forma di animali, toccu di oru decoru è scènji chì dirivanu a vita in l'Amazonia.

U museu si scrive per documentà a storia di l'Equadoru cuminciendu cù i primi abitanti à u ghjornu attuale. Ci hè cinqui chambres per highlighted l'artefatti, l'arti è esce di ogni èra.

Sala Arequelogia
A prima sala di u vestibule centru hè a Sala Arequelogia è hè prubabilmente a più populari in u museu cumu cuntene opere di i tempi pre-colombini è pre-Inca, finu à l'11,000 aC Dioramas cumpranu sceni è artefatti, inclusi ceramica, strumenti è àutri pussidenzi utilizati duranti l'anni.

A vita è e credenze spieghjanu in tutta l'annata è hè particularmente utile si vulete sapè più nantu à i gruppi indigenechi oghje chì tanti uttimi sò sempre usati oghje.

Elementi per micca missi in questa stima sò i Giants di Bahia chì varienu da 20-40 cm di altu. In quantu a mummia di u Cañari hè assai populari è spessu i sola mutivu chì a ghjente venga à visita. Anu parechji gruppi indigene adurati à u sole è creà più, in maiori, decoru è altri articuli di u globbu per rapprisintà u sole.

A bellezza è l'intricatu di u travagliu vale a pena un viaghju sola à u museu.

Sala d'Oro
A galleria d'oru prisenta elementi di i prupietari è pussidenzi prima di a culunizzazione. A cullizzioni inclette l'oru prehispanu dispostu nantu à u focu illuminatu à un'ambientu drammaticu.

Sala de Arte Colonial
Un spaziu cunte parechji pittura è sculture religiosi da u 1534-1820, entrata à a stanza comenza cun un grande altare baroccu di u seculu XVIII. I visitori sò spessu commente nantu à dui aspetti di questa stanza: chì l'arti hè abbastivu decoru cù una influenza di pulicura europea è chì pò esse ingrossu, perchè era un tempu chì a Chiesa era prova di cunvince a populazione indigena a teme di un Cristianu Diu.

Sala de Arte Republicano
Dopu i primi anni di l'era Ripubblicana, u travagliu in sta galleria hè assai differente da a Sala d'Arte Coloniale è simbolizza un cambiamentu in u pensamentu politicu è religiuu. À questu tempu l'Ecuperu era indipindenti da l'Spagna è i simboli riligiosi ùn anu micca cunsunenza cum'è prima, in u so locu eranu figuretici di a revuluzione cum'è Simone Bolivar .

Sala d'Arte Contemporaneo
Questa galleria di l'arti cuntempuraneu presenta una diversità di travagliu di travagliu chì riflette l'era attuali in u Ecuadoru. Artisti modernistichi è cuntempuranee, cum'è Oswaldo Guayasamin sò cumprati cù altre artisti equatoriiani ricenti.

Admission
$ 2 per adulti, $ 1 per i studienti è i zitelli

Logistica
Questu hè un grande museu; Se vulete vedà tutte di ciò chì hè bisognu di un mezu di ghjornu. Ci sò ghjunghje dispunibule in ghjira inglese è spagnola è assai ricunnisciute

Indirizzu
In u vecchiu Mariscal, u museu si trova in u Complexe di Teatro Nacional, vicinu à a Casa di a Cultura.
Av. Patria, da u 6 di Diciembre à u 12 d'Octubre

Cumu ghjunghjite
Per trasportu publicu, ci sò duie scelte:
U Trole à l'El Ejido o l'Ecovía à a Casa di a Cultura.

Hours
Dimore à u venneri 9h-5h, sàbatu, Domenicu è Vacanze 10h-4h
Lugliu chjusu, Natale, i anni è u Venneri

Phone
02 / 2223-258