Quito, Equador

Patrimoniu World Patrimoniu

À 10.000 p. M (2850 m), Quito hè soprastanti in parechji manere di una. Situatu cum'è questu, vintu chilometri di l'equatori, un visitante pesa crescenu qualchì clima intensiu, ma l'altitudimenti tempers chì. Ùn ci anu micca estremu in a temperatura, (vede e medie) è i tempi di l'annu sullivati ​​cum'è primavera. Ci sò dui staciuni, mullati è sechi, è per favurevuli, a staghjoni umita in "invernu".

Questu hà fattu Quito una destinazione tot l'annu, è una locu favuritu per amparà u spagnolu cun un prugramma di lingua.

A parte di fora qualsiasi altre raggiuni per andà in l'Equadori, avete da vulete passà tempu in Quito è l'area circundante. Vede u mappa.

Per un "carte abundanti è ricchiertu d'infurmazioni chì cubanu un paese / regione sana in splendid detail." L'infurmazione utili, cum'è l'elevazione, i rotori di trasporti maiò è a nazione, "cunfirmanu Quito (compra diretta).

Quito hè circundatu di bellezza naturale, da a muntagna chjama a cità, unepoche volcanu, unipochi cù cimi bianchi capped, coline boscchi boscati è un vele fertile. À longu prima di l'arrivata spagnola, Quito era un locu affaccendatu. Hè stata una grande cità Inca è fù distrutta da i incas in una pratica chjappata di a tarra chì solu missi pocu dopu l'invasione spagnola. Sebastian de Benalcázar hà ricusatu u locu di a cità è fundatu San Francisco di Quito nantu à e cose parechji ruins. A data fundatu, u 6 dicembre di u 1534, si celebrà annunziu cù i Fiestas di Quito.

A Settimanzana di Benillari di Sebastián de Benalcázar addivinta in una cità chì passava à diventà un attivu mpurtanti à l'espanole.

curuna. Addiventa un postu episcopali, è diventa u situ di un Audienza Reale chì si estendi finu à e fruntiere di e pulitichi politichi di l'Equadori. Finu à u 1830 in l'Equadoru è Venezuela eranu parte di Gran Colombia , cù Quito com a capitale di una provincia di u Sud. Avà hè a capitale di a pruvincia di Pichincha, cù un vulcano di u listu nome.

U vulcano hè attivu, è duranti l'ultima parti di u 1999, ameci fate di sviluppà una basa di ogni ghjornu. Quiteños anu stati vicinu cù sta pussibilità durante seculi. Pruvalenza di a durabilità di Quito ci si trova cù l'edifizii coloniali impurtanti chì stillavanu, è sò ben cura in una parti di a cità vechja.

Quito hà criatu è fora di questu core coloniali, è ora pò esse organizatu in trè spazii. U Sud di a cità vechja hè principalmente residenziale, una spaziu di l'abitazioni di u lavu. Nordu di a cità vechja hè Quito modernu cù edifici elevati, centri shopping, u centru finanziariu è i centri di grande affari. Nordu di Quito hè u Mariscal Sucre à l'aeroportu, traversu chì a maiò parte di i visitori à l'Equador arrivanu è partenu.

Cose da vede:
A maiò parte di i visitori si cuncentrani u so tempu in u Vechju, per quale l'Unescu hà dettu Quito u patrimoniu culturale in u 1978. Quì trovi truvà a cità scumpressata secondu i duminii d'urganizazione spagnola, cù a piazza centrale com'è u core di a cumunità. A piazza hè spartuta da u Palacio de Gobierno, a cattidrali è l'edificazioni religiose, è u Palazzu Presidenciale. A Cattidrali hè a cattedrale più antica in America di u Sud, è hè stata riparata è remodelata parechji volte per u danni di terrimoti. Egei di l'Indipendenza sò anurati è parechji presidenti sò sipulati quì.

In Piazza San Francisco, uni pochi di pezzi da a piazza di l'Independenza, hè u Monasteru di San Francisco, u custituitu coloniale più anticu di Quito. I detti u Museo Franciscanu induve i pittura, l'arte è u mobili sò nantu à a mostra. Ci hè troppu, hè l'ornate, decoratu d'oru L'igiene di La Compañia Ci hè assai chjese in l'area di a cità vechja, a più custruita in i seicici e diciete e seculu XVIII. Assicuratevi di visità El Sagario, ricentatu longu, Santo Domingo, La Merced è i monasteri di San Augustin è San Diego per i so musei.

Ùn sò tutti i cose à vedà in Old Town sò di una natura religiosa. A maiò parte di e chjassi coloniali sò stati abbinuti di adobe per un patio certo. I tippi megliu cunsirvate, cumplicati cù balconi tradiziunali, sò nantu à una catedda chjamata La Ronda o Juan de Dios Morales.

Alcune di e casate sò aperti à l'ore di ghjornu, è vende artesani souvenir. Pudete venerà dui casali stòrici, Casa de Benalcázar, casa di u fundatori è Casa di Sucre, induve u Marechale di Pianu José d'Antonio de Sucre, un eroi di battaglie latino-americana per l'indipendenza, hà campatu.

Tandu vi vede esempi di l'articulu baroccu equatoriaghju in l'arti di i tempi, a mixta di l'arti spagnoli, italiani, moorisi, flamanderia è indigene chjamati "L'Escola Barocca di Quito", in u Museu d'Arte è Storia è u Museo d'Arte Colonial . Ùn avete missu a Casa de Cultura Ecuatoriana chì accade parechji musei.

Una di e prime visioni di Quito hè di El coliseu di u Panecillo, ma vai cun un gruppu se sè uveru per fà u scavalcu. Better yet, piglià un taxi. Stay on the paved areas around the statues of the Virgen de Quito and go on daylight.

New Town hè a partitu finanziari è cummerciale di a cità, cù l'edificiu mudernu, toli, alberghi è ristoranti. Ci hè ancu assai musei è cose da fà è vede in New Town. Un fate micca missa hè a Casa de Cultura Ecuatoriana chì accolta parechji musei, cumpresu u Museu di u Bancu Centrale, cù maraviglii archeologi.

L'incarta di u doru inca hè solu unu di i tesori nantu à a visualizazione. Ci sò ancu strumenti musicali, u vestiti tradiziunali è arti. Per più more, visitate Museo Guayasamín, a casa di u pittore Indianu Oswaldo Guayasamín.

In New Town, Parque El Ejído hè un locu chjassi populari. Per una vista sicura di parechji di l'animali salvatichi in u paese, fighjate à u Vivarium per serpenti, tortul, lucertuli, iguanas e altre spezie.

Nord de Quito :

Quito hè un pocu più di 13 chilometri (22 km) di l'equatori, è un viaghju à u Mitad del Mundo permette di straddle à l'isferi di l'altru, passeghjanu in u mondu è poveru scorri da a plataforma visualizante. Ci hè un museu etnograficu è un mudellu scale di l'antica cità di Quito. Uni pochi metri di distanza hè u situ pre-Inca di Rumicucho è u cràgliu vulcanica di Pululahua.

A cità di u mercatu di Otavalo hè un destinazione populari per i mercati di u sàbatu chì sò stati accaduti da i pre-Inca.

L'indiani Otavalan sò famusi per u so vestiti tradiziunali è l'oreille. Pudete cumprà tessili (tessuti è vestiti) è articuli à u mercatu. (Foto di una donna making Cloth).

U sabatu hè u ghjornu per l'articuli è u mercatu di animali è vinu, anche l'alimentu è u mercatu hè apertu quasi ogni ghjornu.

L'attività hè raggruppatu in trè piazza, cù l'artisgiani in Poncho Plaza, cuminciendu à l'alba è a ghjucazione à meziornu. Hè megliu per appena cumincià cum'è u mercatu hè assai affascinatu cù gruppi di tour chì arrivanu à mità di matina. Brush up your bargaining skills and enjoy the experience. Se ùn avete micca frugatu prima, pruvate sta tecnica. Ask or note the price. Rete cù incredulite. Oferta mità di u prezzu stabilitu. U vinditore rimpruverà cù incredulite, forsi in termini furiali è verbose. A vostra offerta ligeramente. U venditore abbiate u so offerta un pocu. A vostra offerta novu, u vendeur reduci u prezzu. Cumplassi stu prucessu è cumprumminenu qualchì circa 75% di u prezzu iniziale. Puderete averà cuntentate cù u prucessu.

Quandu puderete sò attraversu cù u mercatu, cercate l'Istituto Otavaleño d'Antropologia. Se schedule u vostru viaghju per i primi dui simane in settembre, pudete divertevi u Festa di u Yamour. Ci hè processioni, musica, ballu, focu cumprati cù a corona di a Reina di a Festa .

Otavalo hè in l'alti è u capu hè un bonu modu di savorezzu i marcati, visita i paesi indùi vicinu à l'Autonica PanEmericana è diventa un passaghju per u pianu San Pablo è vede u vulcanu Imbabura.

Per più shopping, và u nordu di Otavalo à Cotacachi per u travagliu di pelle, è da dopu per andà à Ibarra, a piccula capitale coloniale di Imbabura, per a carpenteria. Se avete u tempu, piglià u trenu da quì à a cità custiera di San Lorenzo. A ruta ghjusta da Ibarra à 7342 ft (2225 m) sopra u nivellu di u mari à u livellu di u mari nantu à una ruta di 129 m (193 km). U trenu di treni ùn hè micca per u cattivu, ma vi vede paisanu spettaculare.

Da Ibarra, pudete ghjunghje à Tulcán, vicinu à a fruntiera Colombiana. Hè una cità di u mercatu è a porta di a Páramo de El Angel induve pudete camanderà trà e boschi in boscu nubbi Cerro Golondrina.

Sud de Quito:

Pigliate a strada di PanAmerica in u sudu di Quito along à u Vall di i Volcani à Latacunga. Truverà Cotopaxi, a siconda alta muntana ecuatoriana, è e duie Illinizas (nordu è sudu), vaddi fertili, a splutazioni agriculi è numerosi paesi chì a vita si stende belli cum'è questu anni.

Sò in Latacunga per u mercatu di i ghjorni in u paesi di Saquisilí, cunzidiratu com'è u mercatu di u paese più impurtanti.

U paese di Pujilí hà un mercatu dominante cum'è u paese di Zumbagua. Qualchì, oghje ghjughjenu prima di u tempu si pensa di stà in paese. Pudete puderà campà vicinu à a Laguna Quillotoa, un lichnu vulcanicu scenicu. Pigliate u vostru acqua. U lavu hè alkaline.

Ùn avete micca missu u Parque Nacional Cotopaxi, u parc nacional nazionale più visitatu di Ecuador. Pudete visità u museu petite, ghjunghje, ghjustizia, campu o picnicu per questi picculi. O ùn pudete fà micca più di guardate in teme à a muntagna.

Caminannu più in sud, andarè in Ambato, issa ristaurazione è muderna dopu à un terramotu devastante à u tardu 1940. Sè vo site quì à a fini di ferraghju, pudete diventerà u Festival di a Fiore, o u mercatu di lugliu in ogni mumentu di l'annu. Ambato hè chjamatu "Jardinu di l'Equadoru" è "A cità di frutti è fiori" per l'abbundanza di prudutti cresciute in u circa a cità. Pudete visità a casa di Juan Montalvo, u scrittore più impurtante di u Ecuador, chì hè issa museu è biblioteca.

Da Ambato, visite Chimborazo, u vulcanu più altu di l'Equadoru, è andate à Baños, a porta di a Amazonia, un centru di caminata è scalada, è u situ di e surgenti naturali. I spas, clima piacè è dati recreati facenu stu area popular cun l'equadiani è i turisti.

Hè un locu di affaccendata, cù e persone chì viaghjà à l'Oriente, a bacinu di l'Amazonia è i boschi. Pudete piglià viaghjatini di a ghjungle da quì, o stia in cità per appiegà u spagnolu à una di e scole di lingua.

Ci hè parechje per fà in Baños . Hè situatu in un locu bellu crescente chì vi permette di gudirà u clima dulce è à l'altru. U bagnu termale più notu è a Piscina de la Virgen da a cascata. Piscina El Salado prupone piscina cù temperatures varianti per ellu pudete selezziunà u più còmicu per voi. Tour the Museum and Santuario di la Virgen de Agua Santa.

Stay in Baños per caminari è caminata. Ci sò molti turchi per pruvà, più u vulcano Tungurahua, parte di u Natale National Sangay chì offre scopre per diversi niveli di sapè. In u parcu hè El Altar, u vulcano estincu chì offre un sfida à l'escaladori. I mo Backpackers piaceni l'altri piaghji chjamati páramos .

Pudete risorse mountain bike è cavalli per un altru modu di passà. Pudete ancu diventà rafting, viaghji di mezza ghjurnata à u Río Patate è viaghji ghjorni à u Rio Pastaza. Dui catarazze nantu à u fiumu Pastaza sò a cascata d'Agoyan è a Cascade d'Ines Maria, ambas popolari cun i visitadori.

Enjoy your trip!