Cume Skin Bluscing Ajaghjate Cû Cellulite

Cepse Di Sevi Cundimi Stimulates Sangue & Lymph Flow

Ùn pudete micca ghjunghje à u spa ogni ghjornu. Ma pudete darete un pezzo di a pelle à ogni matina - è hè una di e migliori modi per piglià a cura di a vostra pelle. L'autorità cum'è Howard Murad, MD, autore di (Comparare Prezzi). Dicenu chì pò aiutà di liberà a cellulite

Cuscugliu di a pelle - ancu chjamata scuru di corpu secondu - hè una tecnica simplificante chì stimulatesu u sangue è u flussu limfaticu, esfoliate a pelle è favurizeghja u novu cell growth.

Murad li cura di a pellezza cuntene a cuntrollu di a cellulite brindendu nutrienti è l'ossigenu à a capa di a pelle (l'epidermisa). "Eppuru ùn ci hè micca vapore in l'epidermisa, a dermisa hè ricca cù vini di sangue, è l'epidermisa ricevi nutrienti è suminatu d'ossigenu da a dermisa", dice Murad.

Tuttu ciò chì avete bisognu di rasitu hè un corpu di corpu cù tralci naturali. U megliu hè un Tampico Skin Brush (compare prices) made with natural fiber agave plant. A sta simplicità tècnica stimula u sangue è u flussu di u limpi, sguassate i celeri morti di a pelle è favurizeghja u novu cell growth. Cuscugliu di a pelle hè ancu di prezzu. Pudete truvà un sbagliu di corpu di qualità per 6- $ 8.

Tips per Scurdà Di Cura

Piglià a vostra pelle, cumincià à i vostri pedi è scacciò i peri in longu, luminoso movimenti. Tutte e muglieri di cuttivatori di a pelle devendenu u cori, per incitarà u ritornu di u sangue è incuragisce u flussu limfaticu.

Paga particulari à i zoni propensiti in cellulite cum'è i vostri cosce.

Brush your abdomen with a circular clock-wise motion. Brush your arms with a motion upward, movendu versu u core. U prucessu tutale deve piglià dui à cinque minuti.

Ùn hè micca brutale. Cripultazioni facianu chì a pelle volte vurpi e anu irritatu.

Avete prima cosa di a matina, quandu u sangue di l'augmentu vi aiutavviu, o prima di piglià un piattu.

Se vulete, pudete ancu sienti à u bordu di a bagnera per chì tutti i celeri di a pelle di morte si usanu di u fretu in u cuntrariu di u to pianu.