Esplora di Palma de Mallorca

Cose da fà in l'Isula di Mallorca

Mallorca (maculata di Maiorca) hè a più grande di i 16 Isole Baleari. Situu in u Meditirraniu circa 60 chilometri fora di a costa di l'Spagna, l'isuli sò state casa di diversi cultures da tempi antichi. Oghje Majorca hè spessu inundatu cù turisti per u so beddu paisolu è clima livellu è assolellatu. Palma di Mallorca hè a capitale di e Baleare è hà una strada cosmopolitica, cù assai buttoni, ristorante è altre attività per i visitanti.

I battelli di crucero chì visitanu u Mallu offerta spessu ghjiru à una spedizione chì si include una tour per Palma di Maiorca, a capitale, o un viaghju à altre parte di l'isula. Eccu alcuni exempli di travaglii di crucera per u mare in Mallorca.

Palma - 3.5 o 4 ore

A sta tour tipica di a cità introdittàte visitori à Palma di Mallorca è cumprendi una visita di a cità da l'autobus è ancu in u Pareti di Bellver è a Cattedrale di a Seu . Casteddu di Bellver hè una curta distanza da a cità è hè stata restaurada. A cattidra di a Seu hè in u stile gòtica, cù buttughdi à voce è unu di i finestri rose, chì hè più di 40 metri di diàmitru. A catedrale hà fattu più di 500 anni per cumprità. Anton Gaudi, l'architettu responsabbli di a Catedra La Sagrada Familia in Barcelona, ​​travaglia à a cattedrale di Palma di Palma annantu à una dicenniu quandu era ancu travagliatu in Barcelona. Quelli chì anu visitatu La Sagrada Familia recettanu subitu in u bigliettu grandi annantu à l'altare cum'è u so travagliu.

Gaudiu macà introdutte luci elettrica à a Cattedrale di Palma.

Valldemosa è Soller - 7 ore

Sta tour era quellu chì Ronnie è aghju seleziunatu quandu avemu stavamu in Mallorca in u Silosu di Silversea. Sembra particularmente interessante, perchè inclusi l'avventura di sparà in u campu à u famoso monasteru di Valldemosa, u migliu è un muvimentu traversu a muntagna à Soller, seguita da un viaghju di trenu di strada angulata à Palma di Mallorca.

U Carthusian Monasteru hà bellu ghjorni è claustri, ma guadagnatu u so fama da dui goncidi - Frederic Chopin è George Sand - chì passanu l'invierno di 1838-1839. U trenu di Soller torna à Palma di Mallorca si va da e muntagne è offre una bella vista di i paisaghji mallorquina.

Palma di Mallorca nantu à u vostru propiu

Cruise ships dock at the Peraires Pier, situatu circa 2,5 miles da u centru di a cità. Shopping per perle mallorquina, cristara, taglioli di lignu è altre articulu hè artificiata. Quelli chì anu un gustu più caru pò vulerete visitarà e butteghe à l'Avenida Jaime III è u Passeig del Borne. Parechji toli cercanu trà 1:30 è 4: 30-5: 00 p. U Museu di Mallorca includenu una cullizzioni interessanti di l'orizonte, medievale è di u seculu XVIII à u XIX. A cattidrali di ghjesgia è i spugliatoghji arabi vendu ancu una visita.

Per quelli chì vulete risorse di Palma di Mallorca, qualchi di u paisaghju più dramaticu hè nantu à u nordu di l'isula in Capo Formentor. A strada di a fine di a penisula larga è stretta hè longa è sinuosa. Una altra opción fora di a cità hè un tour di e Caves di Drach nantu à a costa orientali di Mallorca. Stu sistema di caverna immensu cuntene un lago naturale è hè unu di i siti più visitati in Maiorca.

Sfurtunatamente, a caverna hà una sola accissioni ogni ghjornu à meziornu, perchè pò esse affullatu.

A dicisione di ciò chì à Mallorca cun sulu un ghjornu in portu hè un sfida per qualsiasi. Ci hè un pocu di tuttu. Ùn hè sbucciate quelli ghjente ritornate à sta isula fascinante.