Going Green in Paris: i Sitges per Picnics in a cità

Parchi, zoni di Fiume, è più

Ùn puderebbe dì ch'ella sustate bè: quandu u vostru viaghju in Paris si mette in unu di i mesi più crescenti (in generale primavera o stati ) è ùn avete micca firmatu nantu à una manta in l'erba o à longu u fiume, un picnic in ordine. Perchè dumane? Cumprimentu i ragiuni:

Hè una di i modi più piacevuli di piglià in a cità nantu à un ghjornu o notte tèmpiu . Unipochi di i minuti più memorabili chì aghju passatu stà cù un pezzu crustu di pane, un pocu di furmagliu è fruttu, è ammirazione di un pianu nantu à u parcu, o à sente à u glossa di u fiume o di u canali mentre chjama cun boni amici .

Hè ricu è faciule , perchè s'è avete visitatu Paris nantu à un urditteri, pianificà un parechje di pancetta pò esse una bella manera di salvà uni pochi di corsi nantu à gastrunomi.

Pudete offerte un scantu divertidu per i zitelli. Per quellu di voi visitate a Parigi cù i zitelli , pò esse difficili troppu manere di lascià i zitelli spugliati, run around and get their energy out in the fresh air. L'atmosfera casuale, tranquilla di un picnicu di l'alte pò esse un outlet eccezziunale.

Senza più alluccutu, fighjemu un pocu di i megliu spots in a cità di lume per trasfurmà nantu à a vostra manta, è diventene ...