I tradizioni di Natale in Boliviana

Sì avete passate a Natale in Boliviana , avete bisognu chì i so tradizzioni assuciati cù queste alerte sò diversi cà in parechji parte di u mondu. Cù a so alte populazione di i cristiani (76 per centu sò Cattòlica Rumana è u 17 per centu sò protestante), u Natale hè unu di i vacanze più importante di a Bolivia. In più di a chjesa, u patrimoniu indigenu di u paese resta in a tradizione di Natale, assai di quali sò unichi in America di u Sud.

Natali di Natale in Bolivia

Comu in Venezuela , u tempu più impurtante durante a sema di Natale hè Natale Eve. Questa notte, e famiglie assiste à Misa del Gallo, o "Mass of the Rooster", chì hè chiatata cussutu chi perchè tornanu a casa prima di a matina simultaneea cù u despertu di u rozzu.

Una di e tradizione unica di Natale in Boliviana hè di furnisce e duie offerazioni à a massa. Una sola offerta hè una figurina di u zitellu figghiu. L'altra offerta rifletta a professione. Per esempiu, un calzone pò purtà à pettini picciotti o un pezzu pò piglià un pane di pane.

A festa cuntinueghja à passà à l'Epifania o 6 di ghjornu, quandu i figlioli anu rigali. A notte prima di l'Epifania, i zitelli pushenu i so scarpi fora da a so porta è i Re Re re a listessa u presentanu in i scarpi di a notte.

U Christmastime hè ancu questu tempu in Boliviana. Cù una indigeneita indigenecia, i Boliviani celebranu a generosità di a Mother Earth è a ringraziallu pè a ghjinirosità di u passatu è a speranza à u futuru.

Natale in Bolivia

I celebrazioni di Natale accumincianu quandu e famiglie ritornu da casa da a mità di meditazione è diventanu una cena di festa tradiziunale. A cuntrariu di l'America di u Nordu, u Natale in Boliviana si trova in u verdu quandu hè aggettivu, per quessa, hè cumune per e famìglie per toastru cù travagliati friddi. A cena cunsiste picana , chì hè una zuppa di carne, patata, granu è altri legumi.

Hè accumpagnatu da insalata, fruttu è ristorante o carne di maiale. A matina dopu, hè tradizione di bevica chocolatada è di farinata di bolli.

Decorazioni navi in ​​Bolivia

Ancu i tradizioni occidentali di Natale sò incorporati in l'abitanti Boliviani, ùn hè micca cumuni per aduttisce u fora di e casi o avè un arbre di Natale. Invece, u decoru più impurtante in una casa boliviana hè u pesebre (à quelle chì aduprà chjamatu un natu) , chì hè un pianu di u babbu. Hè u centru in a casa è ancu prominente in a chjesa. Hè ancu cumunu per vede carmuti stufa è decoratu per creà i scatuli di natività. In ogni modu, quandu u tempu passa, hè diventatu cum'è più cumuni per vede l'appiccicate stòrici americani o nord-americanu accumpagnanu l'articuli tradiziunali è l'arbureti di Natale si diventanu una dicurazione populari.

I tradizioni di Natale in Boliviana

Eppuru chì e famìglie sò adatti lentamenti fora di tradizioni Christmas di cume di Turchinu, l'arbureti di Natale, è i scambii di u rigalu, ci sò parechji tradizzioni interessanti à Boliviana. Cumu l'esse citedu, i Boliviani ùn scambià micca presenta nantu à u Natale, in ogni regula, in l'Epifania, i zitelli saldanu i so scarpi à l'oghje è i Re Re re omucciu cun rigali.

Una altra tradizione chì ferma ferma hè a dà di una canna , chì hè una cestera di merchenzie da u patronu à i so cumpagni. A famiglia di ogni impiigatu riceve un cisterna di cisterna cù i nutizi grazii cù l'articuli di Natale cum'è e cookies è dolci.

Comu in parechji paesi surameani, Natale in Bolivjana hè incheru cù u sonu di petra. U sonu di e festighjate pò durà tutte e nuttata mentre e famìglia pòrtanu vistimenti di u focu chì spessu rivalanu quelli di u Quatru di lugliu in i Stati Uniti.