Sucre, Bolivia

A cità cù quattru nomi

Chjamanu Sucre, La Plata, Charcas o Ciudad Blanca, a cità di Sucre Bolivia hà una storia ricca è variada è una ricchezza di architettura storica chì meritanu a selezzione cum'è Patrimoniu Patrimoniu da UNESCO da UNESCO.

Sucre participa in a capital city with La Paz , a capitale legislativa è amministrativa. Sucre, a capitale constituitiva è a casa di a Corte Suprema, hè ancu una cità universitau, cù assai attraversi culturali, musei, butteghe, restaurants.

A università di San Francisco Xavier hè stata fundata in u 1625, una di e università più antichi d 'Americhi, è hà specializata in leghjutere. Risposte attuale, Sucre hè una cità facilmente passabule è i trazioni più antichi, cù l'edificazioni coloniali bianchi cù i so techi di tileditiche distintività è i balconii distintivi chì offeranu rattimi è rossi da scopra.

Home à una grande indigeneta ind'a pupulazione chì mantene e so vestiti è i costi tradiziunali, è vende l'articuli è i dispunibuli dispunibili in i mercati è i fieri, Sucre hè più ca una chjesa cità colosa. Hè ancu un centru agriculu sustancialu è suministe à e cumunità minieria di l'altitu di l'altiplano. Hà una refineria di petra è una pianta cimentera.

Quandu i cunquistadori spagnoli supraneghjani l'Imperu Inca, criaru una Settimana chjamata Villa de Plata u 16 di aprili 1540. Dopu à u Settimariu divintò cunnisciutu solu da a La Plata è in u 1559 addivintau a sedie di l'Audiencia di Charcas, parti di a viciregenza di Peru.

L'Audiunità cuparta a regione di Buenos Aires à La Paz, facendu a La Plata, cunnisciutu ancu Charcas, una cità impurtante. Cù u stabilimentu di a Università Real è a Pontificia di San Francisco Xavier è l'Acadèmia Caroline in 1624, La Plata hà sculpiteveri muderni anziani è magretti di libertà è più tardi addivintau u locu di nascita di l'indipendenza boliviana.

Duranti u XVII seculu, i liberali ricunniscìanu i valori tradiziunali di a populazione è a La Plata anu cambiatu novu Chuquisaca, una cuntrazzione di u so nome Indianu tradiziunale di Choquechaca. U 6 di austu, 1825, dopu à quince anni di lotta, a Dichjarazione di l'Indipendenza hè firmata in Chuquisaca. A cità hè statu prontamente reelite Sucre in onore di u Marshall di Ayacucho, José Antonio de Sucre , chì avia cummattutu cù u so cumpagnolu Venezuelanu, Simon Bolivar per liberà à altri paesi di l'America miridiunali.

Cù u boom mining in Potosí vicinu à u cambiamentu di i seculi 18/19, Sucre hà sottuponutu d'aghjurnamenti architecturale, chì creanu un novu è splendidu à i riti, parchi è piazza.

Attrazioni:

Questu articulu di Sucre Bolivia hè aghjurnatu u 30 di nuvèghju 2016 da Ayngelina Brogan

Away da Limiti cità:
  • Palacio de la Glorieta - Avà una scola militare, sta era antica una mansioni di uperazione di u Don Richter Don Francisco de Argandoña. Chjamatu u Principatu di La Glorieta, stu palazzu cum'è castello hè una fanciful mixta di stili d'architetti, include gothic, renaissance, baroque, neoclassiciste è mududevuli, è si trova 7 km da Sucre.
  • Dinosaur Marks - 10 km à nordu di a cità, stu situ cuntene dinò tesoru di dinosaure, ancu di fossili è fossili d'urighjini preistorichi.
  • Tarabuco - Famatu per u mantellu tradiziunale è i costi, u mercatu di u duminiu di a cità u bens è serviziu di u ghjornu, ancu l'articuli è tessili. Foto. Quì hè ancu a propria patrimoniale colonial Kantunucchu, cù i so cameri, steeples e corridori nostalgicu aperti à i visitori.

    Cumu truvà
    Volumi di u ghjornu da La Paz è altre città sò in tempu retardatu da u tempu, particularmente in i mesi di chiu di dicembri à marzu, ma avvisi ricordati di sopra viaghjà. I razii ponu fà ancu difficultu per viaghju.

    À una altitudine di 2908 m, Sucre tene un clima temperatu cù a temperatura mediu annuali di 20 ° C (50 a 60 F) è, quandu ùn hè micca chiudu, ghjornu di sole è un aire neatu. Vede u tempu in Sucre.

    Sè pussibule, tempu a vostra visita per guddà l'anniversariu di Chuquisaca in u maghju; a Festa di San Ghjuvanni in u ghjugnu; a festa di Vírgen del Cármen, di u lugliu, u ghjornu di l'indipendenza naziunale in l'agostu è a celebrazione città in l'onore di a Vírgen de Guadalupe in settembre.

    Buen viaje!