Learn More About Greek Goddess Hestia

Deessa greca di u focu è di a casa

Se visitate in Grecia u Venneri Bonu, puderete esse tistimone o participà à una tradizione chì hà e razzi antichi. A ghjente apuglia di candele da un focu cintrali in a chjesa è portanu currettamente a casa di a candela chjucu. Questa chjamata hè cunsiderata in particulare sagru è purificante è hè guardatu cun cura finu à ch'ella hè in casa.

Questa tradizione ci hà razzii cù a dea greca Hestia.

I sirvirsi publichii di Hestia sò stati guardati in un salottu di a sala di salottu chjamatu prytaneion (also spelled prytaneum) o bouleterion; unu di i so tìtuli hè Hestia Bouleia, chì deriva da a parolla per "salle di riunione". Hè cresce ancu esse presenti in ogni lignu offerta in tutti l'altri tempii, cusì era una divinità veramente naziunale in Grecia.

I colonisiani grechi avaristi u focu da u so locu in u prytaneion è mantètenu illuminatu in una lanterna finu à quelli righjose à i fiorini di i cità è di i cità o cresce u so propu focu à a nova catedra. Ci hè una di queste in Olimpia è in Delfi, induve hè stata ancu associata cù a petra omphalos, chì marca u zocculu di u mondu. Una inscrita impurtante per ella veni da l'isula greca di Chios è duie stati di ella hè stata truvata in u prytaneion in l'isula sacra di Delos; St'imuli simili sò prubabilmente in parechje altri tempii Greci cù l'ardilla.

Venerdì Santu in Grecia

U Venneri Giudu hè una gran cosa in a Chiesa Greca Ortodoxa è hè cè celebreghja in Grecia, qualcosa chì i visitanti si avviendu. L'altri viaghji è cilibreghja pò include l'acitu di pumu, carcufùsiu fugliale, refraining from eating the whole day and avoiding all work manual, in particulari travagliu cù unghji. I tradizioni varienu per locu.

Quale hè Hestia?

Hestia hè spessu smegata da i lettori muderni, è ancu in u passatu anticu, era "eliminata" da l'Olympus per fà spassi per un demi god, Ganimedi, u cupistu di i dei è un favuritu di Zeus.

Eccu una veda versu l'Hestia.

L'apparenza di Hestia : Una donna dolce, modesta, vestita.

Hè spessu sottumessa in un velu. Questu ùn hè micca spiciale. Li veli eranu cumunu trà e antichi grechi.

Sìmbulu o attributu di Hestia: U focu è u focu tamed chì quema. Hè dittu chì tendenu fideli.

E forzi di Hestia: Custanti, calmu, gentile è di supportu di a famiglia è di casa.

I so punti debbitali: Cool emotionally, un pocu calmu calmu, ma puderete si puderebbenu propriu dopu avè necessariu.

L'affari è i relazioni di Hestia: Ancu era courted cum'è possu una mòglia o amanti per Poseidone è Apollu, Hestia, cum'è a diana greca Artemisa, hà sceltu per esse a virginità. Oghje hà devene à fend off the attacks of Priapus e d'altre criatures amoru è divinità.

U figliolu di Hestia: Hestia ùn anu micca figlioli, chì hè strana da a persunale muderna di una dea di u focu è a casa. Ma manteneu i "incendi di a casa" hè un travagliu à tempu à tempu à u tempu anticu è di fà u focu fora fora hè stata cunsiderata un annunziu di disastru.

Hestia: Hestia hè a figliola maiò di i Titani Rhea è Kronos (chronos). Comu u restu di i so figlioli, Cronos allora Hestia, ma eventualmente hè statu regurgitatu da ellu dopu chì Zeus cunquistò u so babbu. Hà dumandatu à Zeus chì l'hà da dettu a essiri a dea di a chjappia, è hà tenutu a fughjita illuminata à l'Olimpu .

Hestia: Hestia era una di trè deus immune a l'influenza di Afrodite . Ùn puderia micca esse ubbligatu à amà à nimu. In Roma, una dea similar, Vesta, rignava nantu à u gruppu di priestesses chjamatu Vèrgini Vestal chì duvemu era di mantene u focu sacru perpetu illuminatu.

U so nome, Hestia, è quella di u diu di a furmazione, Efestu, sparte u stessu sonu iniziale chì era ancu parte di a prima parola greca per "chimney" è persiste sempre in inglese in a parolla "hearth".

More Fast Facts on Greek Gods and Goddesses