Panama Food and Drink

Tuttu à Panamà piattà è eddu, nantu à i servitori à l'altru:

Questu articulu vi purterà nantu à una strada culinaria di l'America Centrale! Esplora l 'alimentazione è u bè di ogni uccidintali di l'America Centrale .

Se viaghjate à Panamà per a prima volta, pudete esse probatu curiosu di u nutrimentu in Panama. A causa di l'influenza diverse di Panamà, Amiricani, Afro-Caraibi è indigene, a cucina panamisi di pruduttu da l'internaziunale cunnisciutu à l'ultrasonica.

Assicuratevi di seguità i ligame per ricetti savurini à Panama è di altra diversione nantu à u duminiu di Panamà è di bevi.

Un esposizione tradiziunali in Panamà:

U sdighjunu di Panamà sò often contain tortillas de maíz fritte fugliale cù l'ova è l'altri dolci, includendu a carne fritta. Se u vostru core ùn pò manighjà, ùn dispiace micca - frutta fresca, ova è brindisi sò faciuli di truvà in tuttu u paese. E l'imprese di l'altru americanu sò ancu offesi in a maiò parte di i restaurants. E, sicuru, una tazza di cafè in Panamine hè un must.

I manoli principali in Panama:

Un pezzu tipicu di Panamà hè cumposta generalmente di carne, aranciu di coccu è fagioli accumpagnati da frutti è legumi lucali, cum'è yucca, squash e plantains. Cumu cù a culinaria Costa Rica , stu platter hè spessu chjamatu casatu (un "casatu"). Invece, l'alimentu di l'isuli di Panama è e costi estensivi sò vibranti cù freschi è embossi tropicale, cum'è u mango è u coccu.

Autri panni di Panama:

1. Sancocho: Un stufa Panamanienne, riccu di carne (in norma un galline) è un assortiment di veggies.

2. Empanadas: U pastu di salmone salvatichi o farina pieni di carne, patate è / o furmagliu. Anu sò servuti di salsa di tomate casana.

3. Carimanola: Questu hè un rollu fettucatu di yucalpane stuffed with meat and eggs.

4. Tamales: sacchetti sacchetti di pasta di granu, fustu di carni è sirvutu in fulani di banana. Ancu s'è avete pruvatu queste in certi di l'altri paesi di a ragiunale, dumandate quelli di novamente in Panama. Ogni paisi havi a so propria ricetta.

Snacks & Sides in Panama:

1. Yuca fritte: A raviata di yuca fritta accumpagna molti pranzi di Panama, chì serve (e degustazione) cum'è patate francesi tropiche.

2. Poutici: in Panama, i pateanu sò vinti tri modi. Pataconi - sò pezzi verdi fritti frizzati in salami; Maduros - sò pani trà fritti frisini (ligne à più dolce); è Tàzzi - sò platani moitiati à tinu è sprinkled cun canella. Hè tutti diliziosi!

3. Gallo pinto: Sò basati u rossu è u fasgiolu chì sò spessu mischju cù u zucchinu (a un cuntrastu di Costa Rica gallo pinto ).

4. Ceviche: pezza cruda, gambarinu, o cunch mixed with cipudas, tomate e cilantro, è marinatu in u ziu de lime. Sirvutu cù patata di tortilla fresca. Prudutti in ogni cità costiunale.

Panama Desserts:

1. Tres Leches Cake ( Pasel de Tres Leches ): Un pastellu imbottitatu in trè tipi di latti, ancu u latti evapurati, latte e dolci dolci dolci. Questu hè u mo piace!

2. Raspados: Cones di neve panamisi, cumposta cun dolci sciroppi è latti cunclusivi. In ocasioni pò ancu dumandà qualchì fruttu per esse aghjustatu nantu à u vostru.

Beverages in Panama:

I Cerveza, Balboa, Atlas e Sovrana. A cerveza Balboa hè una cervia più bughju di a Panamà, cum'è l'ochji sò culori più ligne. Cumpagnia in Panamà sò cunsideriti cum'è $ 0.35 US in u supermarchu, è circa un dolore in restaurants. Se a cerveza ùn furnisce micca u cattivu fate per circà, pruvà some Panama secco. Questu hè un licore di zucchero fermentatu. Pudete cunmbisce u latte per dilà u mussu (crede chì un cocktail particulari pò esse ancu più ...

Dognu di manghja è ciò chì vi pagaraghju:

A Panamà ùn hè micca u megliu u Paese d'America Centrale. Cumposta cù Costa Rica, tende hè u più caru. Hè perchè chì tutti i costi sò in i dollari americani (a mozza naziunali di Panamà), ùn ci vole micca di calculu di sbagliu per determinar u prezzu di a vostra manghjate in Panama. In ogni casu, ancu cusì, ùn hè micca cusì custante cum'è destinazioni in Europa.

Sè vo circate di risparmià dinari, aghjustanu a più autentica alimenta in Panamà à una fonda , o stale di strada.

Edited by Marina K. Villatoro