Scopre i maravìculi naturali di u Scanu Guancia Seccu

Un Furesta Like No Other

Situatu à u cantonu à u sudu di u Portu Riccu nantu à u Baiano Guanca, tranquillu di u Forcu Stato Guánica estende 9.000 acres è si classifica trà i più grandi boschi cale strisci tropichi in u mondu. Questa hè u territoriu più àutu à u portu à Puerto Rico, apennà toccu da a precipitazione in tuttu l'annu (in starkie cunfrontu à l'exuberante fubbetta subtropikale di El Yunque, chì hè ancu più maravigghatu hè chì quessi ambienti drasticamenti differenti sò menu di duashi l'ora di l'altri).

U silvestru seccu , o foglie seccu, hè ciò chì si cunnosce com'è boscu xeròfiticu. Accuglitu à centu dinò d'inseme (cumprendi numerosi cactus, arbusti spinyus è shorts, squat d'arbuli), più specie d'occhi di l'El Yunque è parechji spezii reptili è anfibii, hè un locu di starkie, dramatic bellezza, un paisaje dissiccante chì hà una bellezza quasi assaillata.

Per via di u clima unicu è a flora e fauna nativa, u foresta secca Guagna hè stata tichjata una riserva di biosfera di a Nazioni Uniti. Ghjè un viaghju di ghjornu da San Juan (è una attrazione altamente recomandata si sia in u sudu di l'isula) chì vale a pena per una chance di scopra un locu spéciale.

Visiting the Forest

Da San Juan , piglià Expressway 52 à sud per Ponce. Da quì, piglià a Ruta 2 à u punente à a Ruta 116. Da a Regione 116, piglià a Ruta 334 à u boscu. Avete vistu un signu benèvimu in KM 6 à a Ruta 334. Dà ti dui ori di San Juan à u boscu, menu di una mezu di Ponce.

Pianu di u vostru viaghju

U fugliale hè apertu da 9 ore à 5 ore. Ùn ci hè nè prumessu di visita. Cumentu a vostra camina à u centru di u centru, induve truvà un ranger paru, mape di strada è infurmazione, è facilità di restitu. Vulete mette in un capiddu, appricà quantunità generale di u foglie è feste assai acqua. Questu hè un ambiente seccu è caliu cù i stradi chì varieghja da fàcili à sfida.

Vistimentu cusì cun

Ciò chì vede è fà

Ci hè parechje persone per avà ma dinò per un ghjornu à u ghjornu in u boscu per uttene u più. A più populari hè ancu unu di i più longu: a caminata di quattru camini à i ruvelli di u storicu Fort Capron . Questu hè un scogliu largu (quasi una strada) cusì hè faciule di navigazione. Sposta da quandu visitate (aghju in l'agostu), pudete vede u boscu chì aspetta quasi santu è verdue, s'ellu hè quì duranti a staghjoni umita - aduprate stu termini relativu - o pudete vede un ambiente più skeletu, cù l'arbureti è l'arbureti spugliati. U cumpagnu seguite cù u cattinu grande è a lucernario in u pittore seranu chè l'altri rughjuli per permeate u sileniu altri in silenziu di u furesta. In tuttu u viaghju, aghjunghjenu visioni panoramica di a baia è un mulinu di zuccheru abbandunatu.

Una torre vicino hè nantu à tutte ciò chì hè lassatu di u forte, chì a natura ricuperà a maiò parte di quella era quì. E mentri si sta bastione di l'ingenieria militare spagnola mai hà vistu una scuperta dimensione, vale nutà chì hà fattu affruntà i primi suldati americani chì invadiscenu Puerto Rico durante a Guerra di 1898 cun l'Spagna. A torre tristemente disegnata ùn puteva più di una lotta, ma a mo guida hà truvatu cunfrisca da un rifle americanu vicinu à unu di e so viaghje quì.

Quandu avete da truvà quì, puderete andà à una stazione curving chì porta à i rampandus di a torre, induve vi trattate cun vede parechje è (speranza) una bona brisa. Pudete puru ingressà a torre, chì hè statu coperta cù graffiti nantu à l'anni.

Sì ùn vogliu fà fà (o ùn hà micca tempu per) a cammisa di quattru millioni à a torre, quì hè un punta. Stay on Route 334 passendu l'intrada per u furesta. Una volta chì passanu Ghjaboncillo Beach, vi vede una torre di l'acqua da u manca. Passà questu traditu è ​​vi vene un avutu micca ufficiale à u boscu à a manca cù pocu spaziu per parche un caru o dui. Ùn ci ne parechji signali, pericà perchè una guardia estrema. Dà quì, un stradellu stretta (micca stampatu) vi purterà u mondu è piglià un pocu di sughjornu fora di a vostra camina.

U forte forte hè unu di parechje chì vintu u passaghju per u boscu.

A Torretta di Ballena hè più corta è porta à Baia di Ballena è à un pezzu lateral chì porta à un vinu d'Guayacán. L'altri viaghji parvenite à e caves natura è a costa.

Una punta finale: dopu un ghjornu à u boscu, in u capu à una di e cose à e costi longu à a costa, è finisce cun un sopfete gastronomi bastatu à Alexandra o Las Palmas , o ancu a sira di a notte in u Copamarina Beach Resort .