U cappotto di Arms of Peru

L'armata di u brazzu di u paese fù designatu da dui cunghjunghieri, José Gregorio Paredes è Francisco Javier Cortés, è adopciuta ufficialmenti in u 1825. Hè statu ligeramenti mudificatu in u 1950, ma hè stata cambiatu da quella ora.

Ci sò quattru versioni diffirenti di l'escudo peruvianu: l' Escudo d'Armas , l' Escudo Nacional , u Gran Sello del Estado è l' Escudo de la Marina de Guerra (scudo navali ).

Tutte e varianti, però, sparte a listessa scutcheon o scudo.

In termini tecnichi tecnulogichi, u scutcheon hè spartutu per fess è semi-parted per pale. In l'Inglesi chjamatu, una linea horizonte dividi l'uceanu in dui semi, cun una linea verticale chì divide a mità alta in dui sizzioni.

Ci sò trè elementi nantu à u scudu. Ci hè una vicuña , l'animali naziunale di u Perù, in a seccion superiore. A secunione di u ghjustu mostra un cinchona à l'arbureti, da quale a quinina hè stata (alcaloïde cristallinu biancu cù prupietà anti-malariali, ancu utilizatu per sapori d'acqua tònica). A parti più bassera mostra una cornucopia, un corne di abbattanza tremendu in muniti.

Inseme, i trè elementi nantu à u saccu di u capu di u brazzu representanu a flora, a fauna e ricche minerali di a nazione.