Teatori romani di Lione

Visitu u più anticu Teatru Rumanu in Gaul è a seconda Odeon più grande in Atene

Dopu i muri di i teatrini romane a vostra imaginazione porta a vita i poeti di i so cori, i gladiatori chì cuntradanu à a morte, è musicisti chì cumpunamenu i so canti in l'arena di quale stà. Ancu s'ellu si hè unu di e funzioni più ricunniscenza in Lione, i teatres romani di Fourvière sò largamente scuggeti finu à u 1980, cinque anni dopu à cumpiimentu di u museu vicinu di civilizazioni Gallo-Rumani.

A so bellezza ghjacia in a fusion di storia richia è l'architettura cumature, a cultura antica è moderna, i cunniscenzi è a ricerca custodiati quì. U teatru unicu riceviu i rendimi diretti annuali di u festival di a strada di quattro Fourrie.

Roman Ruins Revealed

Edouard Herriot, alcuni di Lione 1904, finu à u 1941, hà urganizatu l'esercitu archeologicu di 46 anni di a vista di Fourvière. Mentre chì a petra muntagna s'innaminaranu, i chjazzi, i strati, i fugliali è i buttreghi diventate. U so designu face nantu à un locu centru chì ùn hè micca truvatu in altrò in a antichità, u Grand Théâtre è l'Odeonu.

Questi chjusi sò sticci sò sticci sò staggiani di una grande cità pulitica è religiosa romana. Sta capitali di Gaul fù fundata in u 43 aC com Lugdunum. Avà hè cunnisciutu da nome di Lione.

U Grand Théâtre

U Grand Théâtre fighjia l'aumintazione di a storia rumana è hà sughjettu campi di gladiatoriu. Dedicata à u custruitu probò da Augustu in u 15 aC, u Grand Théâtre hè u più anticu u teatru in Gaule, cumpostu di l'oggi Francia, Belgiu, Svizzatu uccidentale, è parte di l'Olanda è l'Alimagna.

L'esercigliu cumplittatu in u 1945 dimustrò chì quellu chì era statu crescente hè un anfiteatro era in fattu u teatru full.

U dissenyu originale di u Grand Theatre ammonciava 89 metri di diàmitru è hà tenutu dui punti cù ogni chjusu assentanu 4.500 membri di l'audienzia. In un passaghju più coperto è una via più stretta anu più tardi s'hè cunversata per creà un terzu è quartu a sedizione di sedi, purtendu a capacità à 10.000 pirsuni.

L 'Odeonu

Invece chì l'Odeonu hè più chjuca di i dui teatri in a vista di Fourvière, hè unu di i più grandi cunnisciuti da u so tipu, oppuru à l'Odeonu in Atene custruitu da l'Atticu Euclèdu trà l'161 è u 174. In l'antica regione di a Galia sò solu Un altru Odeon, situatu in Vienne , 30 chilomitri à sudu di Lione.

In l'antichi imperi di Grecia è Roma, i teatrini Odeon eranu chjappi più dramatichi è spessu sottu un bagnu. Poeti è musicisti prisentanu e so opiri originali per esse ghjudicati è attribendu da u publicu. Oghje chjamatu Odeum, a tradizione cuntinua in i teatrini cuntempuraneu mudernu è salotti di cuncerta utilizati per e rendimenti drammatichi.

L'Odeonu di Lugdunum comprunniru dui storii, u primu avutu una galletta abultaghjale cù un mural di 90 metri è sei metri anchi. U livellu supraniamoniu una stonda soprava da culleghi forti. U massicu parete semicircular di l'Odeone prubbabbiliate u sustegnu un terre di lignu in un certu tempu. Stu muru di petra era visu davanti à l'esercitu, cum'è i nicchie sottu u stagnu di u serviziu.

U Museu di a Civilizazione Gallo-Romana

À u nordu di i teatrini romani sighi una maraviglia architettonica chì custruisce una ricumpupia notevale di ricerca archeologica.

U museu di a civilizazione Gallo-Romana ponu centra a vita privata è publica in Lugdunum da a so fundazione in u 43 aC à l'era cristiana prima.

L'uggetti, inscriptions, statues, muniti è ceramichi recullati da i studienti di Lyon in u XVI sèculu formanu a cullezione di u museu intitulada "Centenarii di u Discovery". Altre cullezzione includenu a cità più grande di a Galia, Omi è Ddiu, Games, una Metropolis Eccu, Artisti è Artiglii.

Comu attrazione speziale, u museu offre ligami è avvenimenti per i zitelli. I posti spiciali sò pensati per l'adulte chì vede e cullizzioni. I visiti guidati sò dispunibili è u Museu hè accessu perbilitatu. Sapete più nantu à u situ web di u museu.

Cume si mette à Lyon

Da Londra, u Regnu Unitu è ​​di Parigi in Lione

Leghjite più nantu à Lyon

Top Attractions à Lyon

Guide generale per Lione

Principali Ristoranti in Lione - Gourmet capital of France

Leer à rivista di guest, check prices and book un hotel a Lione con TripAdvisor

Edita da Maria Anne Evans

Kari Masson hà una cullizzioni culura di timbi in u passaportu. Hà cresce in Côté d'Ivoire, studiau in u Regnu Unitu, hà ghjorni un tempu cù u populu Maasai di u Kenia, campatu in a tundra sueca, hà travagliatu in una clinica di salute in Senegal, è in u so vive in Lione, in Francia cù u so maritu. Ella si basa in i so spirienzi di scrive per e publicazioni di viaghju, culturali, e espatriate.